• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SwatchXAp????

Tror du det blir en Swatch/AP

• Totala väljare
    25
Blir det bara royal pop och swatch på tavlan samt något hängsmycke så kommer det bli en flopp.

Har den AP loggan på tavlan och dom gör så du kan välja om den ska hänga runt hals, i fickan eller som en vanlig klocka runt handled så kommer de sälja som smör. Ink mig själv

hoppas det blir något som går att bära på handleden, då lär jag köpa en. Dock har jag tänkt köpa en moonswatch i några år och det har ju inte blivit något av det så vi får se haha.

Om det blir en hansväske-tamagochi blir det kanske en till sambon, då hade det dock varit bättre om den var kvarts.

Börjar dyka upp i butiker nu.
1000005835.png

1000005834.png

Bilagor

• 1000005834.png
    1000005834.png
    598.7 KB · Visningar: 1
Såg en bild där en kille redan börjat campa utanför en butik och frågan är om vi ens kommer få se den innan släppet den 16de 😂

Är Audemars Piguet verkligen ett märke som människor känner till. Att det blev sådan hype kring Moonswatch är ju för att Omega är mer känt, det är James Bonds klocka.
Men jag tror också på något som kan bäras på armen, runt halsen, som fickur eller på väskan.

Bilagor

• 0F57805E-214A-491D-883C-37CBC25BBE3A.png
    0F57805E-214A-491D-883C-37CBC25BBE3A.png
    625 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp