• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SWC

Nodese

Omega
2-Faktor
Köpt en IWC av @SWC, allt superbra från första kontakt till överlämning. Justerade tom länken åt mig vid överlämning. 100 % Goodguy som jag gärna gör affärer med igen!
 
  • Like
Reactions: SWC
Köpt min andra klocka av @SWC - 100% Good Guy, klockan var dessutom finare än jag förväntat mig. :)
Uppskattar seriösa säljare som SWC där jag kan betala i förväg och lita på att det bara är att "plocka upp" klockan när den kommit.
Känns även skönt att få hjälp med länkjustering på plats så man slipper omaket med att behöva ta sig in till någon butik.
 
  • Like
Reactions: SWC

Akohler

Breitling
Superbra kille! Efterlyste en länkbit och fick snabbt återkoppling att han hade en över.
Länkbiten skickade direkt efter jag betalade.
Bra paketerat och snabb korrespondens.
Tack för affären.
 
  • Like
Reactions: SWC

Edda

Omega
En vän till mig (utanför KS) köpte via mig en GS av SWC. Vi har bara bra saker att säga om affären med SWC. 👌
 
  • Like
Reactions: SWC

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Mycket grym service, bra pris, och grym kommunikation när jag köpte min GS SBGN005 av Thomas! 110% GG & kan varmt rekommenderas! 😊
 
  • Like
Reactions: SWC

efn76

Breitling
Fick idag hem en skönhet som jag köpt av @SWC. Galet smidig affär och gott bemötande där jag även drog nytta av den låga dollarn. Kan inget annat än att rekommendera. Big ups!
 

Bilagor

  • SBGM221.jpg
    SBGM221.jpg
    455.4 KB · Visningar: 30
  • Like
Reactions: SWC

M.I.

Omega
Köpte en travel case från SWC på distans. Snabb och smidig affär, inga konstigheter, 100 % goodguy! Rekommenderas starkt!
 
  • Like
Reactions: SWC

Zhersz

Omega
När jag precis höll på att ge upp mitt letande och ingen annan kunde hitta min drömklocka så sträckte Thomas ut sin hjälpande hand här på forumet. Han lyckades hitta klockan på bara några dagar och det blev affär.

Rolex för strax över 100k och det kunde inte gått smidigare.

Ger honom ”Carte Blanche” i alla mina framtida klockinköp, 100% Pålitlig och 100% GG
 
  • Like
Reactions: SWC

DRW

Panerai
2-Faktor
Vart ingen affär denna gång, men kommer utan tvekan göra affär med SWC i framtiden.
Helt klart en GG.
 
  • Like
Reactions: SWC

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till @SWC, trevlig och otroligt smidig. Rekommenderas varmt och hoppas på fler affärer med herrn!
 
  • Like
Reactions: SWC
Topp