• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Tack för i år KS.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kära KS-are,

Ett första år som ägare är över för mig och @Leben , och vilket år det varit!
Vi har kommit en bit på vägen men har fortfarande mycket saker kvar som vi vill göra och planerar att göra

För att sammanfatta det så skulle vi vilja presentera lite statistik för året.
Vi har under året tillsammans givit inlägg 2 800 000 likes.
Skrivit 576 000 inlägg dvs drygt 1600st / dag
Skickat 590 000 PM
Fått 5100 st nya medlemmar
Laddat upp 290 000 bilder dvs 800st / dag.
Fått över 200 premium medlemmar


Gott nytt år till er alla medlemmar och samarbetspartners för att ni är med och utvecklar KS till Skandinaviens självklara mötesplats för klockintresserade.

/Ledningen
 
Senast ändrad:

JDH

Cartier
Stort tack till er @Hook och @Leben och alla andra som förgyller forumet.
Som ny i klockvärlden är detta ett forum med enorma mängder kunskap med många fantastiska individer som bidrar genom sin närvaro.
Keep up the good work
och tack igen.

Gott Nytt År.
Var rädda om er och era nära och kära!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Gott nytt år alla KSare och ett speciellt tack till alla admins som gjort forumet möjligt. Varmare gemenskap får man leta efter! :D
PSX_20181231_223514.jpg
 

Sebbson

Cartier
Tack för att jag som ny medlem i år har blivit så väl omhändertagen av forumet. Vi har haft ett fantastiskt klockår 2018 och jag är säker på att 2019 kommer ta oss ett steg längre i vårat gemensamma intresse.

Gott nytt år vänner!
 
Topp