• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Tack för i år KS.

zzaphod

Cartier
Tack för alla intressanta diskussioner och all den samlade kunskap som delas här inne, bra jobbat av er som är ansvariga och alla medlemmar som förgyller mina dagar med horologiskt vetande :)
Gôtt nytt år på er!!
 
  • Like
Reactions: JDH

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för att ni gör allt detta möjligt för oss. Fortsätt i samma anda 2019. Gott nytt år!
 

TB12

Cartier
Gott nytt år och tack för en riktigt bra början på ert ägande!

Misstänker att en helt del av dessa PM kommer från västkusten, LK loves KS:cool:
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Intressant att det är fler pm skickade än antalet inlägg. Tack för ett bra jobb so far. Jag tror också ni lyckades stävja flashback-tendenserna genom hårt modererande. Nu hjälps vi åt att göra KS ännu bättre 2019. Det är ju ändå alla tillsammans som gör KS till vad det är.
 
  • Like
Reactions: JDH

Husse

Patek
Tack för i år och allt bra jobb ni lagt ner!
Gott nytt KS:år!
Underbart att vi kan blanda skoj, fakta , allvar och skojiga, intressanta fakta här!
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Tack alla trevliga medlemmar som hjälp mig mycket under mitt första år på KS. Köpte min Speedmaster av en trevlig medlem också som förgyllde året. God fortsättning!
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ert engagemang i forumet!
E6531BE6-C249-4E4D-8A6A-1770120913B2.jpeg

God fortsättning!
 
Topp