• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Tack för i år KS.

Reverso

Panerai
Tack för 2018!

Jag hade aldrig i mina vildaste fantasier kunnat tänka mig att det skickats fler PM än inlägg. Häpnadsväckande siffror.
 

Biskopen

Cartier
2-Faktor
Gott nytt år! 2018 blev mitt första år här på klocksnack men hoppas självklart på många fler. Tack för detta eminenta forum!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tack för 2018!

Jag hade aldrig i mina vildaste fantasier kunnat tänka mig att det skickats fler PM än inlägg. Häpnadsväckande siffror.

Gott nytt år till samtliga medlemmar och forumledning :)

Håller med om att det låter väldigt märkligt att det skulle vara fler skriva PM än offentliga inlägg. Kan det verkligen stämma eller är det ett skrivfel? @Hook
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gott nytt år till samtliga medlemmar och forumledning :)

Håller med om att det låter väldigt märkligt att det skulle vara fler skriva PM än offentliga inlägg. Kan det verkligen stämma eller är det ett skrivfel? @Hook

Det stämmer, obs att varje PM räknas 1 gång per mottagare. Säg att en grupp med 20st mottagare får ett PM så räknas det ju 20 gånger. Så det drar iväg fort.
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Bra jobbat och ett gott nytt år!! @Leben & @Hook
Vi ses 2019 :)
828EA008-3E44-46B0-B8D8-DBEF45A161E4.jpeg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag kan bara instämma med föregående talare. Tack @Leben, @Hook och övriga som är med och styr upp för ett välskött och trevligt forum!

God fortsättning alla KS:are!
 
Topp