• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tag Heuer 1000 professional gold

Slå till nu för fanken! Klockan ligger ju o väntar på dig för ynka 10k :)

jag ångrar mig iaf väldigt ofta om det är något jag tänkt på länge och sedan hittar varpå den där obestämbarheten och oron kan slå in sedan väljer man att vänta några dagar, kommer tillbaka, och vipps så är det som skulle köpas puts väck. En mycket irriterande känsla faktiskt!

Det är rätt klocka men jag tycker inte heller den där TH 1000 Professional är värd 10k tbh. Risig länk och ser inte ut att vara särskilt mycket guld kvar på klockan. Enligt min icke-professionella bedömning bör klockan vara i mint condition för att man ska få uppåt 10k eller kanske t.o.m uppemot 15k.

Är inte denna helt plätterad? Tycker det ser ut som det. Hur som är det ju fel ref!
Denna som säljs.
IMG_0475.JPG

Wolf.
IMG_0476.JPG

Jaha, du menar att någon guldbelagt klockan i efterhand? Klart, finns det folk som vill betala överpris för en viss hypead modell så finns det väl utrymme för modifikation.

Reagerade också på det. Kan det vara "färgat" i efterhand ? Länk från en Wolfie ? Många frågetcken!
Ref numret står på boettlocket.
Kan vara så enkelt att det bara är bytt.

Hej!
Tack för synpunkter och frågor.
Refnumret som anges i annonsen är taget från serviceintyget (finns på bild).

Klockan är pläterad. Jag kan inte tänka mig att pläteringen är gjord i efterhand, men detta vet jag inte helt säkert. Eventuell köpare får reda ut det med min vän som äger klockan.

Jag noterar åsikter om pris och skick. Har editerat annonsen angående skicket. Eventuell köpare ska få se bättre bilder eller se klockan f2f.
Angående om klockan är av samma modell som den i Wolf of Wall Street: är ni överens om att den inte är det? I så fall tar jag bort uppgiften.

Tillbaka
Topp