• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Talking watches - John Mayer 2

Fantastiska klockor, som man redan vet. :)

Det som fastnade hos mig var att han satte fingret på vårt intresse. Hans exempel om att man ser någon person, och så ser man att det sitter t.ex. en (om vi hoppar ner några hundratusen i prisklass) ...vad vet jag, en äldre Doxa? Eller kanske en Sinn på handleden. Då vet man att “Ok, den personen vet”.

Det som fastnade hos mig var att han satte fingret på vårt intresse. Hans exempel om att man ser någon person, och så ser man att det sitter t.ex. en (om vi hoppar ner några hundratusen i prisklass) ...vad vet jag, en äldre Doxa? Eller kanske en Sinn på handleden. Då vet man att “Ok, den personen vet”.
Exakt så. Magiskt

Instämmer!

Bra avsnitt!

Antar att detta bara är en liten tårtbit av en ofantlig samling snubben sitter inne på. Galet...
Någon som vet vilken klocka Clymer bär?

Ja, den samlingen är tamejfan helt makalös. Inte ens Rainbow Daytonan känns smaklös på den mannen. Vilken legend.

Mysigt avsnitt! Trodde han gjort sig av med det mesta rolex vintage efter debaclet med Bob Maron. Tyckt att han mest kört på de moderna klockorna sista åren (rainbow, AP Concept o pateks)

Vore härligt med ett avsnitt med Ed Sheeran oxå...

Tillbaka
Topp