80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag vill minnas att du inte är ett så stort fan av datumbubblan, sen är det ju givet att du skulle köpa en driver... 1+1=2Varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill minnas att du inte är ett så stort fan av datumbubblan, sen är det ju givet att du skulle köpa en driver... 1+1=2Varför?
Tycker glaset är grymt! Ger lite vintagefeeling. Rehaulten går ju upp över bezeln. Inget man ser utan att kolla noga, men har man väl sett det så är det cool. Fyller ju en funktion dessutom.Nu till den viktiga frågan: Hur sitter bezeln?
Känner lite smått att jag borde skaffat en SD istället för en SUBC. Man får det bästa av flera världar (ingen bubbla eller maxicase, men väl datum och toolighet).
Tack Spencer, det värmde!Stort grattis yonsson och välkommen in i klockvärlden!
Inte nödvändigtvis, men nu får det vara nog för ett tag framåt.Man får gratulera till nyförvärvet. Är tanken att samlingen ska förbli en trio?
Du har en bra trio nu, njut av den.Inte nödvändigtvis, men nu får det vara nog för ett tag framåt.
Det var så enkelt att jag var tvungen att välja. Inga konstigheter, det är man ibland. Väldigt bra klocka dock.Du har en bra trio nu, njut av den.
Fast, hur du Kunde sälja GMTn är och förblir en gåta för migEn dag ska jag ha en sån
![]()
Too late Obi wan."This is a dangerous time for you... and you will be tempted by the Dark Side of the Force".
Sammanfattning: GS vinner på detaljnivå, Rolex vinner på helhet.
BOOMGrattis!
Grattis Yonsson, trodde faktiskt på den blå/svarta gmt:n men SD:n är ju fantastisk. Jäkligt solid känsla på allt tyckte jag när jag hade förmånen att klämma på Laketwigs. Sen har du ju två riktigt grymma seikos kvar så inget klaga på där![]()
Igen stort grattis![]()