• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Teaser med paketöppning 1/2

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Och jag som inte trodde på TOMTEN :smug:, men från och med idag så gör jag tamefan det! Det har tom skrivits Historia :cigar:

Stort, stort GRATTIS yonsson till det grymma första valet av Rolex :wideyed:! Mycket snygg och trevlig klocka.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Grattis :)


Men jag kan inte låta bli att säga att nu är du en i:
image.jpg


;)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Satan vilken skräll! Nu får du väl frågan om du har varit i Thailand på semester. Du har ju flygit under radarn med dina tidigare klockor, kan man väl säga. Grattis! Blir kul att se om den får stanna.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Fast i ärlighetens namn yonsson vill jag minnas att du tidigare nämnt att du skall äga en Rålecks någon dag. Bra att du valde den utan cyklop i min mening :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fast i ärlighetens namn yonsson vill jag minnas att du tidigare nämnt att du skall äga en Rålecks någon dag. Bra att du valde den utan cyklop i min mening :)
Ja, det har jag säkert sagt. Det handlar väl mest om att jag ville testa lite annat först. Gillar inte heller rasselRolex, så det gällde ju även att hitta rätt modell då tanken alltid är att behålla den klocka jag köper. :)

Känns som att jag har träffat helt rätt faktiskt. Det stod mellan denna och 114060. Gillar det symmetriska med att inte ha datum, samtidigt som denna känns lite roligare. :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tänk va mycket respons man får när man köper Rolex. Över 200 svar nu :)
Undra om du fått lika mycket om det varit nån Seiko ;)
 
Topp