Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fynd!Fyndade en på Stadsmissionen.
Postar min när den anländerF-91 Hulk
Blir nog bra när natot är ordentligt nött och inkört!
Ja det var inga större problem, men det är ruggigt tajt så man får ta ett så tunt som möjligt. När det sen sitter på plats är det bökigt att mikrojustera, så man får justera färdigt innan man sätter tillbaka pinsen. 18mm, korrekt.Har ju ett gäng terrorister jag aldrig använder...
Enkelt att få dit natot? 18mm?
Schysst att bandet nästan kostar mer än klockanJa det var inga större problem, men det är ruggigt tajt så man får ta ett så tunt som möjligt. När det sen sitter på plats är det bökigt att mikrojustera, så man får justera färdigt innan man sätter tillbaka pinsen. 18mm, korrekt.
"En klocknovis som njuter av sin Panerai 372 och sin Rolex Explorer II 16570..." och snart sina fyra(4!) CasiosSå där, beställde hem en sådan från ebay sugen på ta hem en i stål med
ÄNDRAT- Blev visst 3st till så 4st är på väg hem nu:
1 original i svart plast
1 guld boette med svart rem
1 i stål
1 i guld
"En klocknovis som njuter av sin Panerai 372 och sin Rolex Explorer II 16570..." och snart sina fyra(4!) Casios
Jag har hittat dessa på eBay:
Original - Casio F91W-1
Stål - Casio A-158W
Guld - Casio A168WG-9W
Stål med gummi rem - Casio F-91WM-7AEF
Guld med gummor rem - Casio F91WM-9A
Kul! Tack!Bra läsning!
Inte förstör! Förstärker!
Älskar min F91w. Om jag tänker efter så börjar mina andra klockor kännas helt onödiga. Tråkigt om den här 7 dollars klockan förstör min klock hobby;-)
Snygg lineup! Ska fan klicka hem en i guld jag med.Så där nu är alla 4 hemma oh vilken samling tror att sommar 2018 klockan är redan planerad!! svart gummi med guld och helt guld
gör det! mer lume än original och en given klocka på uteserveringen sommaren 2018 och med hawaii skjorta och fetta solglasögonSnygg lineup! Ska fan klicka hem en i guld jag med.