Buuuu homage!Nyanländ kinafejk av guldmodellen A159WGEA-1EF
Minst dubbelt så bra belysning mot originalets sketna diod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Buuuu homage!Nyanländ kinafejk av guldmodellen A159WGEA-1EF
Buuuu homage!
Ha!Tänk på att alla kanske inte har ekonomin till the real deal direkt!
Kommer det fram något på displayen när man håller ni högerknappen på den med?Nyanländ kinafejk av guldmodellen A159WGEA-1EF
”Fake”Kommer det fram något på displayen när man håller ni högerknappen på den med?
Yes jag tänkte fake också visade något på den funktionen
Ja. Trycker du in knapparna så visas ordet ”fake”Yes jag tänkte fake också visade något på den funktionen
Hahaha eller ”NOT TERRORIST”Ja. Trycker du in knapparna så visas ordet ”fake”
Haha kul att man får ett extra batteri vadå ska man lägga det i lådan hemma å spara det i 7år tills batteriet i klockan är slut eller har den legat på ett lager så länge att batteriet snart kommer att dö?
Jag hade problem med att lamp knappen fastnade inne ibland, en vecka senare med lampan på så var klockan död. i med nytt batteri och böja lite på knapp fjäder så var allt fixatHaha kul att man får ett extra batteri vadå ska man lägga det i lådan hemma å spara det i 7år tills batteriet i klockan är slut eller har den legat på ett lager så länge att batteriet snart kommer att dö?
Den händiga terroristen.Jag hade problem med att lamp knappen fastnade inne ibland, en vecka senare med lampan på så var klockan död. i med nytt batteri och böja lite på knapp fjäder så var allt fixat
Haha ja, jag tänkte samma sak, man undrar ju. Dessutom var det den billigaste jag hittade på eBay. Känns som att säljaren kan skippa batteriet och öka sina marginaler lite istället. Ingen blir nog ledsen.Haha kul att man får ett extra batteri vadå ska man lägga det i lådan hemma å spara det i 7år tills batteriet i klockan är slut eller har den legat på ett lager så länge att batteriet snart kommer att dö?
Lampan känns riktigt klen, tills det är så mörkt där man är att man inte kan se displayen. Då duger lampan mer än väl
Tänkte det samma, när jag kollade lampan dagtid så tänkte jag att den kommer man ju inte ha så mycket användning av men när jag vaknade på natten sen så var den hur bra som helst att haLampan känns riktigt klen, tills det är så mörkt där man är att man inte kan se displayen. Då duger lampan mer än väl
Så där lagom japanskt
Säger ju det. Bästa klockan!Tänkte det samma, när jag kollade lampan dagtid så tänkte jag att den kommer man ju inte ha så mycket användning av men när jag vaknade på natten sen så var den hur bra som helst att ha
Haft den inprincip varje dag sen den kom. Har inte badat eller duschat med den, men en sommar på en kletig limfabrik var inga problem alls.Säger ju det. Bästa klockan!
Jag både badar och duschar med den. Inte gått sönder än faktiskt.Haft den inprincip varje dag sen den kom. Har inte badat eller duschat med den, men en sommar på en kletig limfabrik var inga problem alls.
Att jag inte tänkte på det! Självklart är det såOm ni undrar varför man får med extra batteri är för att tändhattarna inte kan utlösas med det batteriet i klockan bara. Försäljarna tänker på sälja komplett terror klocka ju
Välkommen till klubben!Beställde precis en sån lol
Haft den inprincip varje dag sen den kom. Har inte badat eller duschat med den, men en sommar på en kletig limfabrik var inga problem alls.
Jag misstänker att det är för att visa att det är ett R och inte ett AÄr det någon här som vet vad den lilla plutten eller (w som jag tycker det ser ut som) är?
Den sitter uppe i vänster hörn över A i dag indikationen!
Haha ja så klart nu ser jag det va dum man är ibland tackarJag misstänker att det är för att visa att det är ett R och inte ett A