Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla värt!Fullset A158W med hangtag och allt, 128kr ink frakt från Sri Lanka. Beställde i söndags kväll Hahahahhaha
Fullset A158W med hangtag och allt, 128kr ink frakt från Sri Lanka. Beställde i söndags kväll Hahahahhaha
Limiterad utgåva. Nr 324577738 av 10000000000. Köp din idag.Haha! Samma här. Kom med posten idag. Kopia?
Fick du med cert?Haha! Samma här. Kom med posten idag. Kopia?
Det delar CIA ut vid senare tillfälle.Fick du med cert?
Eller besök närmaste AD för att bekräfta äkthet, ur&penn?Det delar CIA ut vid senare tillfälle.
Antagligen inte, ingen aning haha. Så jävla smidig, gillar den faktiskt. Såg att NASA rockar den i the martian!Haha! Samma här. Kom med posten idag. Kopia?
Antagligen inte, ingen aning haha. Så jävla smidig, gillar den faktiskt. Såg att NASA rockar den i the martian!
Kan fråga @SÄP0 om äktheten
Det är nog försent. Men jag ska hålla mig undanNej för fan. Gola inte ned oss till dom...
Antagligen en jubileumsmodell. Kalla den för hulk och du är populärast bland Al-qaida!Historien lockar minst sagt. Såg att denna fanns med grön linje runt, är det en mod eller finns det original?
Edit: bild skamligt stulen från nätet.
Haha, jag tänkte faktiskt samma sakAntagligen en jubileumsmodell. Kalla den för hulk och du är populärast bland Al-qaida!
Eller besök närmaste AD för att bekräfta äkthet, ur&penn?
Jag var tvungen att testa, och det funkade verkligen. Kul, jag har haft den i flera år utan att ha en aning.Det behövs inte. Håll in nedre högra knappen i 3 sekunder, så svarar detta lilla underverk själv på var det kommer från!
Cert. Ghetto style.Jag var tvungen att testa, och det funkade verkligen. Kul, jag har haft den i flera år utan att ha en aning.
Det behövs inte. Håll in nedre högra knappen i 3 sekunder, så svarar detta lilla underverk själv på var det kommer från!
Jag var tvungen att testa, och det funkade verkligen. Kul, jag har haft den i flera år utan att ha en aning.
Min går faktiskt 5s/d för långsamt.En f-91 håller nog för alla typer av sysslor, håller tiden i sådär 7 år, visar tiden lika bra i duschen som på stranden
Jag förstår ditt missnöje, hen som skruvade ihop just din klockan kanske hade en dålig dag?Min går faktiskt 5s/d för långsamt.
Jag är besviken
Antagligen Vad kan man förvänta sig för 128kr?Jag förstår ditt missnöje, hen som skruvade ihop just din klockan kanske hade en dålig dag?
Inte så mycket mer faktisktAntagligen Vad kan man förvänta sig för 128kr?
Det känns som en ok avvikelse för den pengenAntagligen Vad kan man förvänta sig för 128kr?
Se det såhär :Min går faktiskt 5s/d för långsamt.
Jag är besviken
Ebay?Fullset A158W med hangtag och allt, 128kr ink frakt från Sri Lanka. Beställde i söndags kväll Hahahahhaha
Jajamensan!