Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Min fru har snott min så jag måste köpa en ny. Får bli en avart i guld kanskeBra recension och tack för info! Blev ett köp här med, rätt kul klocka med riktigt mkt retrokänsla
Jag ska ha en i metall också, lite synd bara case:et fortfarande är plastTack! Min fru har snott min så jag måste köpa en ny. Får bli en avart i guld kanske
Jag ska ha en i metall också, lite synd bara case:et fortfarande är plast
Mctack!Trevlig läsning ^^
Ä ju bara köpa en ny, kostar skit å ingenting!Fan varför sålde jag min!
Kräver bild på det..!Min anlände idag ...
Måste pröva att montera ett 18mm natostrap på den här.
Skaffade mig en Casio W-800H för ett tag sedan.
Helt underbar liten grej.
Till och med bakgrundsbelysning, som består av en diod som är fastlöddad i ena hörnet.
Någon annan klocka på marknaden som stoltserar med "10 year battery"?
Inköpt för ca 160:-, vilket blir 16.- om året.
Dessutom 100meterklassad.
Går inte att ta sönder!
Lånad bild
Låter som en kul ide!Hmm. Undrar om man
Hmm. Undrar om man kan få någon att bygga en i guld.
Det vore helt fantastiskt! Uppdatera när du fått svar!Låter som en kul ide!
Jag kollar vid tillfälle , jag har en kund som är guldsmed.
Lädernato! Har fått för mig att det gröna strecket är någon specialutgåva/Japan only.Kräver bild på det..!
Har inte köpt något 18mm nato ännu tyvärr. Har dock sett bilder på hur det kan se ut på WUS om jag inte minns fel.Kräver bild på det..!
Blev ju tufft faktiskt..!Lädernato! Har fått för mig att det gröna strecket är någon specialutgåva/Japan only.
Helt rätt. Man vet aldrig vilket humör man är på!Vet inte vad som hände men jag beställde hem alla tre. Blå, grön och metall
Gå till Rob, dom har kollBild på min skönhet. Tog ett tag att spara ihop men klart värt det! Verkar dock gå lite för fort.. behöver nog en service..
Kul att du gillade den!Tråden fick mig att beställa hem en. Bra grejer!