• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Terroristklockan...Casio F-91W

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Skaffade mig en Casio W-800H för ett tag sedan.
Helt underbar liten grej.
Till och med bakgrundsbelysning, som består av en diod som är fastlöddad i ena hörnet.
Någon annan klocka på marknaden som stoltserar med "10 year battery"?
Inköpt för ca 160:-, vilket blir 16.- om året.
Dessutom 100meterklassad.
Går inte att ta sönder!
3541948028_dcff2cc7c3_b.jpg

Lånad bild
Hehe brutalt!

F91W har också belysning i ena hörnet, 6-7års batteri.

Grattis till köpet! Lite dyr för min smak ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Välskrivet, roligt och intressant paketöppning! Man behöver absolut inte köpa klockor för flera tiotusentals kronor för att göra en bra paketöppning. Nu blir det till att surfa eBay :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kan någon hjälpa en lat jävel med en länk till den silvriga till ett bra pris... please
 
  • Like
Reactions: JLW

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har även en casio A164WA1 med illuminator och displayen på f-91 modellen är betydligt mer klarare, krispigare och ljusare. Är väl något med bagrundsbelysningen som gör att den inte blir lika klar.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg en kille med en sådan igårkväll på lunch med några av våra kunder.
Övervägde länge om man skall säga att det är en terrorist klocka men valde tillslut att hålla tyst om det.
Fegis jag vet xD

Är/har väl varit rätt tätt med både skägg och terroristklockor på söder i Stockholm de senaste åren. Som tur är så är satellittelefoner fortfarande ovanliga.
 
Topp