Var köper jag en F91w these days?
Tycker att jag brukar se den runt 130 kr på Amazon titt som tätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var köper jag en F91w these days?
BuktenVar köper jag en F91w these days?
Finns för drygt 200 kr på Amazon.Var köper jag en F91w these days?
Borde ju vara ”Tiffanyn” till vänster som har det priset!Ibland undrar man hur prissättning funkar på Amazon.
Passar perfekt till en Negroni (?)Plockade fram min F-91W ikväll.
En Negroni är detPassar perfekt till en Negroni (?)
Häftigt digitalklocka i svart utförande - Casio F-91W Art.nr: F-91W-1YER | 1 | 150,00 kr |
Tack för tipset - beställde denna med.Har under en tid velat ha band-adaptrar till min F-91W likt de som finns tillgängliga för G-Shocks, men det har bara funnits 3d-printade alternativ. När jag av en ren slump tittade efter det igen för ett tag sedan såg jag att Jays and Kays hade släppt adapters till just denna modellen! Så jag slog till och idag kom de äntligen!
...
Kul! Japp, det tog sin tid att få hem det…Tack för tipset - beställde denna med.
Leverans runt början av maj...
Kom idag - 2022-03-17Kul! Japp, det tog sin tid att få hem det…
Såja grillen var lite i vägen men de ingår
Inte vara ledsen, går nog att lämna in hos AD för glasbyteSåja grillen var lite i vägen men de ingår