Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem min andra terrorist i härlig färg.
Blev även förvånad att belysningen var mycket bättre än i min gamla standard-terrorist.
Jo den är beställd från amazon. Tror du den är fake?Härligt! Får man fråga varifrån du köpte den? Samt – hur ser pinsen som håller fast bandet ut från sidan?
Tycker fonten för F-91W och WATER RESIST ser lite off ut, likt en beige F-91WC jag beställde från Amazon för några månader sidan (finns lite längre bak här i tråden).
Tycker texten inte riktigt stämmer överens med hur den ska vara. Bindestrecket i F-91W ser lite för kort ut. Hur är kvaliteten överlag jämfört med din andra F-91W? Min hade fulare kanter, men framförallt såg pinsen som håller fast bandet ut att vara intvingade från fel håll.Jo den är beställd från amazon. Tror du den är fake?
Gör Casio-testet genom att hålla ner högra knappen i tre sekunder. Står det CASIO i displayen är det en bra start. (Fast fejkarna har kanske lagt in det vid det här laget).Jo den är beställd från amazon. Tror du den är fake?
Ingenting jag reagerar över som känns sämre överlag. Bättre belysning som sagt. Enda som var lite dålig finish på är kapningen/gjutningen på resinbandet längst ut på kortsidan. Sedan är det ju en annan färg och denna är några år nyare än min standard.Tycker texten inte riktigt stämmer överens med hur den ska vara. Bindestrecket i F-91W ser lite för kort ut. Hur är kvaliteten överlag jämfört med din andra F-91W? Min hade fulare kanter, men framförallt såg pinsen som håller fast bandet ut att vara intvingade från fel håll.
Lite lustigt att det skapas kopior på så pass billiga klockor, men det finns helt klart kopior även på F-91W
Den passerade testet. Oavsett så ser man bättre i mörkret och det är ju trevligt.Gör Casio-testet genom att hålla ner högra knappen i tre sekunder. Står det CASIO i displayen är det en bra start. (Fast fejkarna har kanske lagt in det vid det här laget).
Vad det gäller ljuset, kanske är det bara den ljusare plasten som får det att verka starkare?
Tackar. Nu har jag beställt.Har beställt dessa två därifrån, har fungerat bra! Snabb leverans osv. Dock kommer klockorna utan orignalförpackning och istället med någon egen variant de använder. Vet inte varför de gör så, men för mig har det inte spelat så stor roll.
Sida vid sida, produktbild från casios officiella site.
https://www.casio.com/sg/watches/casio/product.F-91WC-2A/
Det vågar jag tyvärr inte svara på. Men kolla denna video och jämför, ganska bra bilder på modulen där.Tycker modulen ser äkta ut? @Frontendarn
Notera att jag tog bort en vit plast för att se baksidan bättre.
Hur blir det med till från CW?Har beställt dessa två därifrån, har fungerat bra! Snabb leverans osv. Dock kommer klockorna utan orignalförpackning och istället med någon egen variant de använder. Vet inte varför de gör så, men för mig har det inte spelat så stor roll.
Korrektion: TullHur blir det med till från CW?
Hur blir det med till från CW?
Korrektion: Tull
Tycker det är väldigt roligt att trådjäveln fortfarande lever efter typ 8 år…
God fortsättning alla.
Kan tala om för dig att jag köpte en efter ha läst den här tråden, och jag fullkomligt älskar den.Tycker det är väldigt roligt att trådjäveln fortfarande lever efter typ 8 år…
God fortsättning alla.