Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist. Klickade just hem en vanlig F-91W, men från Ditur då leverans från Amazon uppskattades till 27:e juli(?). Fick du vänta länge på din?Här kommer den! F-91WC-8A. Gillar färgen, perfekt till i sommar! Men tyvärr kommer denna skickas tillbaka, displayen verkar vara defekt då den dimmas när man tänder LED:en. Utöver det är den även lite repad på baksidan och tidtagningen var använd. Så troligen redan använd.
Tycker även ”F-91W” känns lite skum på displayen, någon expert här som kan uttala sig om det? Andra bilder på klockan verkar ha en annan font, men kan ju vara en uppdatering i produktionen. Köpt från tredjepartsbutik på Amazon men fraktad från Amazon själva.
Ajdå, högt tryck på de där nu Ne, den beiga fanns i lager så tog bra några dagar att få hem.Trist. Klickade just hem en vanlig F-91W, men från Ditur då leverans från Amazon uppskattades till 27:e juli(?). Fick du vänta länge på din?
Jag gillar den här klockan starkt.
Den är lätt som en fjäder, den ser bra ut, den tål vatten, och den kostar inte mer än 3 kebab tallrikar.
Den var riktigt rolig faktiskt! Hoppas verkligen han slutför det och kanske kan få ut den på marknaden!Har inte läst hela tråden men tror inte den här har varit med förut? En smartwatch-"mod" där hela modulen byts ut. Kul idé tycker jag och hoppas att projektet kan slutförs även om upphovsmannen verkar ha tagit sig vatten över huvudet.
Files · master · Pegor Karoglanian Karoglanian / F91_Kepler · GitLab
Casio F91 smart watch reboot.gitlab.com
Cool färgvariant med grön + orange.Idag fick jag hem en till F-91W-3DG. Vissa av er här vet säkert redan om att denna enbart finns att köpa på den asiatiska marknaden. Upplever att den börjar bli lite svår att få tag på så köpte en till då CreationWatches fick in några i lager.
Detta är helt klart favoritvarianten!
"Say hello to my little friend!"Sommartid kör man kokain-Casio.
Det är sedan gammalt.
Mkt bra!Inspirerande tråd, tack! Fick hem min idag.
Mkt bra! Min hälsar!Sommartid kör man kokain-Casio.
Det är sedan gammalt.
Är Creationwatches bra? I så fall lägger jag min beställning direkt på en f91:aIdag fick jag hem en till F-91W-3DG. Vissa av er här vet säkert redan om att denna enbart finns att köpa på den asiatiska marknaden. Upplever att den börjar bli lite svår att få tag på så köpte en till då CreationWatches fick in några i lager.
Detta är helt klart favoritvarianten!
Har beställt dessa två därifrån, har fungerat bra! Snabb leverans osv. Dock kommer klockorna utan orignalförpackning och istället med någon egen variant de använder. Vet inte varför de gör så, men för mig har det inte spelat så stor roll.Är Creationwatches bra? I så fall lägger jag min beställning direkt på en f91:a