• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TerryTee

Körde en bytesdeal med TerryTee, grymt trevlig kille och klockan var välskött och helt enligt beskrivning!
100% goodguy som rekommenderas!

Mvh Karl-Magnus
 
Sålt en klocka i 13’- klassen till super trevliga @TerryTee
Snabb betalning enligt Ö.K. Och massa gott snack! Skulle definitivt göra fler affärer med honom. 100% GG! :)
 
Haft nöjet att sälja en klocka på distans till den eminenta @TerryTee, mycket trevlig herre och mycket trevlig affär. GG med plus i kanten i min bok, rekommenderas varmt!
 
Handlade en Eterna av Terry inga problem . Bara gott att säga om honom , skickade med ett extra armband som satt perfekt på klockan 100% GG
 
Gjort byte på distans med denne mycket trevlige forummedlem. Klocka helt enligt beskrivning och i princip ny, och den gode @TerryTee skickade dessutom med ett extra natoband.
Trevliga konversationer både före och efter affären. Definitivt en Goodguy som rekommenderas till 120%!
Favorit i repris!
Ännu en bytesaffär genomförd. Samma upplevelse som förra gången om inte bättre. @TerryTee är oerhört lätt och trevlig att ha att göra med.
Rekommenderas till 200%!
 
Gjort en bytesaffär med @TerryTee på distans. Blixtsnabbt skickat, välpaketerat och allt 100% enligt beskrivning 🙌. Super trevlig att ha och göra med och jag gör gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!
 
Köpt dykare av Terry. Rakt igenom smidig och trevlig upplevelse som jag gärna upprepar. Välpackat och snabbt skickat.
 
Senast ändrad:
Sålt en klocka till @TerryTee på distans. Blixtsnabb betalning, super trevlig kontakt som alltid. Ännu en mycket smidig affär hela vägen. Har mina varmaste rekommendationer. Givetvis 💯% GG i min bok!
 
Tillbaka
Topp