Mech David
Basic
Resa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som rubriken säger. Sambon + du till Thailand 2v eller en sprillans ny Pelagos? Vad säger panelen?
Obs. Jag står inte i detta val. Typ. Skall ordna båda. Men om man gjorde det, hur priar ni?
Resa, men som du vet ser det inte alltid ut som i reklambroschyrerna. Bilden du postade är från Maya Bay på Phi Phi-öarna - så här ser det ut i verkligheten om man råkar tajma besöket samtidigt som horderna av kineser på dagsutflykt från Phuket:
Inget fel på Thailand, alla kan hitta ett ställe de gillar oavsett vilken smak man har, finns något för alla om man letar lite, testa t.ex. Koh Chang.Haha jo det där känner jag till. Har varit i Thailand ett flertal gånger. Thailand kanske inte var bästa exemplet, menar mest en fin semester med sambon/familjen etc.
Inget fel på Thailand, alla kan hitta ett ställe de gillar oavsett vilken smak man har, finns något för alla om man letar lite, testa t.ex. Koh Chang.
Kan bli som en semester med klocka ändå alltsåSkicka tjejen till Thailand så får du två veckor ensam med en begagnad Tudor.
Vilka länder semestrar du i?Härligt att se så många Thailandsdissare, jag trodde jag var den enda. Min diss är pga att jag vägrar pyttsa in pengar i ett land med så dålig barn/kvinnosyn, tänker på prostitution då.