• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Thailand eller Tudor?

Bjudko

Cartier
I länder där de inte är europeiska gubbar på gatan som håller asiatiska småtjejer i handen, på väg för att sätta på de. Denna bild är dock Kambodja, lika stora kålsupare de. Jag väljer iaf att inte stödja deras ekonomi.

UNILAD-Michael-Jones-BPM-Media-Wales-2.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Man blir äldre och prioriterar annorlunda, upplevelser såsom resa är prio idag efter husbygget. I ditt fall hade valt resa utan tvekan. Och väljer du en Oris Aquis istället för pelagosen har du plötsligt även en Weekend i London med frugan :rolleyes: So on...

OT:Håller mig oftast borta från all sorts politik på forum (Chuck är en internet profil inget annat) men vill ändå skriva att tex Spanien hade gått före Thailand om jag personligen fått välja.

Hoppas du får en trevlig resa och njut av klockan :cigar:
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Två veckor m familj till bamseklubb och hela skiten, massage till sambo och fri sprit till mig:)....eller en 16610?

-ja jag skulle ju kunnat ha två 16610 till nu på två år.....
 

sveol

Cartier
Två veckor m familj till bamseklubb och hela skiten, massage till sambo och fri sprit till mig:)....eller en 16610?

-ja jag skulle ju kunnat ha två 16610 till nu på två år.....

Haha precis så jag planerar in mina semestrar också! Kids på dagis, frugan på gymmet. Och en själv på balkong/poolside med en kall!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Ah, jag måste ha rest bort 500k, minst... fast på den tiden var jag inte så inne på klockor.

Hade kunnat sitta med en fet AP eller PP på armen nu, hm :)
 
Topp