• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Big Five

HeliDive

Cartier
1.Rolex Daytona 6263
2.Rolex Sky-Dweller vitguld
3.JLC Grande Reverso Duo
4.Rolex Submariner
5.Rolex 1803, som årsklocka

Tjaa, va fan...inte så nyanserat känner jag när jag läser det jag skrivit...:blackeye: Men man är väl miljöskadad efter att ha hängt på KS lite för mycket ;)
 

Calleb

Breitling
2-Faktor
OK, oaktad ev. ekonomiska begränsningar:

1. PP Nautilus 5711 - För dess ikonstatus, och att den är så grymt snygg i sin enkelhet.
2. Breguet Classic 5177BR - Riktigt klassisk design, med uppfräschad urtavla. Vi snackar hantverk i den högre skolan!
3. A. Lange & Söhne, Datograph Up/Down - Har ni sett en vackrare baksida? (Hmm, ni vet vad jag menar.)
4. Vacheron Constantine, Ultra Fine 1955 - Om Bregueten ovan känns för skrikig för kostym (hur det nu skulle gå till?).
5. Rolex, Subm Date - En fighter som tickar på hur mkt pisk du än ger den, när de fyra ovanstående klockorna har sloknat.

Vad sägs?
 
Topp