Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett liknande objekt tror att det är 70 tal.är det någon här som vet vad det är för modell på denna lagonda? Jag har letat och letat går inte att hitta. De speciella här är ju dem liggande sträcken vid varje timme utom 12
Ska du sälja något speciellt?Tror jag måste skaffa en Lagonda snart, många charmiga klockor!
Jag har några klockor till försäljning andra på G men det blir nog under hösten Ska vara lite mer aktiv här så jag kan lägga upp annonser! Är du ute efter något speciellt? PMa isfSka du sälja något speciellt?
Nej, det var mest en anmärkan på innehållslöst inläggsfiske.Jag har några klockor till försäljning andra på G men det blir nog under hösten Ska vara lite mer aktiv här så jag kan lägga upp annonser! Är du ute efter något speciellt? PMa isf
Haha sorry försöker vara mer aktiv vill gärna kunna bidra med något med framöver..Nej, det var mest en anmärkan på innehållslöst inläggsfiske.
Vet inte exakt hur de levererades men här har du ett axplock ur en broschyr med bl.a. Lagonda-klockor.Nån som sett/vet hur Lagonda klockorna levererades vid nyköp på 50-60 talet. Letat men aldrig sett en box till klockorna. Det lär ju ha varit postorderklockor så då sparade man kanske in på boxar.
Mycket prisvärd klocka.Vet inte exakt hur de levererades men här har du ett axplock ur en broschyr med bl.a. Lagonda-klockor.
Mörkbrunt blir säkert bra, eller kanske burgundy. Jag är just nu inne på ödla... gillar den texturen. Äkta behövs ju inte, calf grain från nån bra tillverkare.Blåser liv i tråden igen med dagens inköp!
Väldigt fint skick på tavla och visare
Måste bara bestämma mig vilken färg jag ska köpa på läderarmband, lutar åt mörkbrunt just nu. Går det att få lite input på valet?
Blev ett mörkbrunt! På väg hem nu med posten nuMörkbrunt blir säkert bra, eller kanske burgundy. Jag är just nu inne på ödla... gillar den texturen. Äkta behövs ju inte, calf grain från nån bra tillverkare.