• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The many faces of vintage Lagonda (många bilder)

Budade hem denna på tratten för några hundringar och den låg i brevlådan idag. :) Härligt patinerad tavla och inga sprickor i glaset. Skulle enligt uppgift inte gå men när jag dragit upp den nu så tickar den i alla fall. Blir hur som helst en service så småningom och kanske försöka hitta en sekundvisare som inte är avbruten (för den var väl inte så här kort original?).

9C62D0E8-1B01-458B-947F-1243F13BCDD0.jpeg
 

Psykel

Patek
Budade hem denna på tratten för några hundringar och den låg i brevlådan idag. :) Härligt patinerad tavla och inga sprickor i glaset. Skulle enligt uppgift inte gå men när jag dragit upp den nu så tickar den i alla fall. Blir hur som helst en service så småningom och kanske försöka hitta en sekundvisare som inte är avbruten (för den var väl inte så här kort original?).

9C62D0E8-1B01-458B-947F-1243F13BCDD0.jpeg
Chef!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Budade hem denna på tratten för några hundringar och den låg i brevlådan idag. :) Härligt patinerad tavla och inga sprickor i glaset. Skulle enligt uppgift inte gå men när jag dragit upp den nu så tickar den i alla fall. Blir hur som helst en service så småningom och kanske försöka hitta en sekundvisare som inte är avbruten (för den var väl inte så här kort original?).

9C62D0E8-1B01-458B-947F-1243F13BCDD0.jpeg
Bra köp, nu är du shäf på riktigt! Kolla första inlägget så kan du se exempel på olika visarkonstellationer till liknande modell. Grattis till en charmig Lagonda!
 

JohanHem

Breitling
Den var rejält smutsig när jag köpte den.
Lite varmvatten och en mycket mjuk pensel senare blev den riktigt bra tycker jag.
20210119_160648.jpg

EDIT: Vad tusan??? Jag svarade på mitt inlägg ovan så varför blev det ett vanligt inlägg?
 
Topp