Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för referens?
ref 2450-1Vad är det för referens?
Har inte koll på den referensen vilket förklarar att jag inte fick ihop det, såg ut som en Suverän tavla i en 2937 eller 2639 boett eller bara en riktigt nedpolerad Suverän förstref 2450-1
Nja tror kanske inte Omega har koll på det men man vet ju aldrig. Jag förknippar Mercedes visarna med de tidiga som har ett säkerhetslås på spännet och kantigare krona.Någon som känner till om man kan ta reda på vilka visare som var orginal till en pre bond? Antar att man kan få svar om man skickar till Omega men om man inte har servicebehov känns det onödigt.
Mycket bra!Gillar profilen på 165.024, de lägger sig riktigt bra på handleden
Riktigt snyggt, den länken är fantastisk!Suverän på GF länk
Tavlan är supersnygg på din och OM-varianten är högsta klass! Har haft några C-shape inklusive OM, men de får alltid vandra vidare. Perfekta att fota och på vissa handleder, men inte på min!Vet inte vad jag egentligen tycker om C-Shape, men dessa tavlor har jag alltid tyckt var riktigt balla.
Ännu lite bättre effekt i den guldfärgade (och så klart ännu bättre i de som inte bara är "färgade").
Tavlan är supersnygg på din och OM-varianten är högsta klass! Har haft några C-shape inklusive OM, men de får alltid vandra vidare. Perfekta att fota och på vissa handleder, men inte på min!
Skitsnygg!Vet inte vad jag egentligen tycker om C-Shape, men dessa tavlor har jag alltid tyckt var riktigt balla.
Ännu lite bättre effekt i den guldfärgade (och så klart ännu bättre i de som inte bara är "färgade").
Gubbmodvisare?Vet inte vad jag egentligen tycker om C-Shape, men dessa tavlor har jag alltid tyckt var riktigt balla.
Gubbmodvisare?
Ser svarta ut?Nä.
Onyx (nåja)-index och ingen lume har dessa visare.
Ser onekligen ut som Corfam. Hade ett sådant originalband Omegamärkt på en omega jag köpte. Omegatexten släppte rätt fort. Hade ingen bra bild, men är det nedan.