Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
G R Y M !Tack för väldigt trevlig läsning!
Leben,
Vad gjorde pepsin för intryck vid provningen?
Kan ni berätta mer om privatvisningarna hos Rolex och Omega?vad hände under dessa 40 respektive 50 minuter?
Stort tack.Nu är man hemma i verkligheten igen!!!
Vill Tacka Alla på ROB-1832 för en FANTASTISK dag/kväll och jag Uppskattar allt ni gjorde enormt mycket, kommer aldrig att glömma denna dag!!!!!!!!
Hoppas ingen av er är alltför bakis idag![]()
Kan säga såhär... Vi fick testa Alla Rolex och Tudor vi ville!!!
Inga bilder tyvärr...
Och hos Omega fick champagne i mängder + info om nya modeller osv. Dem hade en Platina SM300 som vägde 500gram och kostade närmare halv miljonen, men dem skulle försöka banta klockan med iaf 40gramhahah!!
Fan vad flippat med en sm300 i platina!
Vill ju ha IRL rapport.
Vill ju ha IRL rapport.
Det sägs att färgen på inlägget är nästan svart, men det verkar ju inte så på bilderna.
Helt rätt! Är riktigt sugen på den där. Inte för det löjliga nypriset, men när den kommer på begmarknaden så kanske det blir en.Jo jag har ju iofs bara sett den på bild och frågan var ju inte adresserad till mig men det gäller att ta alla chanser man får!
Helt rätt! Är riktigt sugen på den där. Inte för det löjliga nypriset, men när den kommer på begmarknaden så kanske det blir en.
Samma pris som den förra. Strax söder om 30'.Vad ligger den på nu? Har prisuppgifter släppts?
Nu när jag sett dessa 55miljoners klockor, så frågar jag mig själv om man kalla sig samlare eller ens intresserad av klockor om man bara har massa simpla klockor i hundra till femhundratusen kronors klassen?
Vad menar du? Man kan samla kapsyler och kalla sig för samlare... man kan ju bevisligen tom samla på Seiko och bli kallad för samlare![]()