MagstarktHåller med. Hans raka motsats är The Urban Gentry som är så fruktansvärt stel och tråkig så att man kräks.
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MagstarktHåller med. Hans raka motsats är The Urban Gentry som är så fruktansvärt stel och tråkig så att man kräks.
Tycker ändå Archie är kungen?
Allt annat klockrelaterat på tuben är ju blä
Båda är dårar på sitt sätt. Har blockat dem från min youtube det finns tillräckligt med andra konstigheter i världenHåller med. Hans raka motsats är The Urban Gentry som är så fruktansvärt stel och tråkig så att man kräks.
TPG rånade. Minut 33.00
Stabilt och drifta runt med klockor för $1.1 mil i en ryggsäck när man bara har försäkring för 150-200k
Dessutom flera av dem på consignment........
Absolut och självklart supertrist. Men samtidigt extremt oansvarigt att drifta runt med klockor som överstiger vad försäkringen täcker och som dessutom är på consignment av kunder. Inte seriöst alls.Tråkigt som fan... Tycker synd om Marco, lär ta en del på psyket o bli rånad på de sättet
Tänkte på det också, speciellt med lagar och regler i USA. Om det nu visar sig att han är oskyldig kan det bli riktigt dyrt...Är det inte lite sjukt att de säljer ut den andra handlaren med namn och allt innan det är bekräftat om han var inblandad i rånet eller ej?
Absolut, håller med. En tidsfråga innan de skulle hända med tanke på hur nonchalanta dom varit/blivit.Absolut och självklart supertrist. Men samtidigt extremt oansvarigt att drifta runt med klockor som överstiger vad försäkringen täcker och som dessutom är på consignment av kunder. Inte seriöst alls.
Absolut och självklart supertrist. Men samtidigt extremt oansvarigt att drifta runt med klockor som överstiger vad försäkringen täcker och som dessutom är på consignment av kunder. Inte seriöst alls.
Efter att ha tittat på några av filmerna som herr Farrer lagt ut känns det dels svårt att ta nånting på allvar, dels som att - om det finns ett uns av allvar här, så är nånting seriöst sjukt i vår hobby.
OK, det sistnämnda är kanske ingen nyhet men hur kan det finnas utrymme i marknaden för en snubbe som säger sig ha en drös anställda där både han och andra flyger runt i första klass och hyr lyxbilar för att transportera klockor mellan olika "dealers" där nån stackare till slut betalar en jättepremium för det hela.
Hur mycket marginal kan det finnas, hur många tusen dollar får en affär kosta för att bekosta den där livsstilen för en #&¤(" mellanhand? Det känns som om det är en slutfas i en extrem bubbla som kommer brisera snart.
Sen herr Anthony själv - lägga ut hela sitt liv på sociala medier där han springer runt med saker som är värda stora stora pengar, det är väl som att be om att bli rånad? Visst, att synas är väl en del av affärsidén men känns det inte som att affärsidén egentligen är att bli kändis, inte att handla med klockor? Snack om att betala 100 000 dollar om året (en miljon kronor) för en affärscoach, att visa skärmbilder inklusive namn på mottagaren när han påstår sig göra en banköverföring på 450 000 dollar. Dessutom sittande på ett café i Los Angeles där rån på restauranger förekommer mer ofta än man vill inse: Exempel. Annat exempel.
Nä, det känns mer som en dokusåpa än verkligheten.
Edit: Delar av detta tas ju upp av filmen som länkades tidigare här av @Model_Citizen https://klocksnack.se/threads/the-timepiece-gentleman-gått-under-jorden.151402/post-3921891
Men jag kan bara konstatera att mitt egna intresse för de ”högaktuella” tillverkarna har mer eller mindre dött.
Honestly, this guy is a living, breathing artist. He’s a study in the pitfalls of hedonistic modern living: excess, greed, social media obsession, narcissism, etc. If he ends up giving himself mercury poisoning and goes mad it would be an almost Shakespearean ending to this comedic Tragedy. I am making a note to write a book about this one day because it’s frankly fascinating.
Det verkar som de slutat uppdatera youtube nu.. så tråkigt med folk som förstör..
Åh tack! Kul att höraAnthony uppdaterar ganska friskt, och det verkar komma en ny video snart:
De skulle pausa hela Dec... sagan fortsätter i januari. lol.Det verkar som de slutat uppdatera youtube nu.. så tråkigt med folk som förstör..
På något vis så är man ju nyfiken och nu visar det sig att Herr TPG har varit en erotisk massör (om jag hänger med i kommentarsfältet)
Har vi länk? Har slutat följa gänget sen den förra skandalen.
Japp verkar såPå något vis så är man ju nyfiken och nu visar det sig att Herr TPG har varit en erotisk massör (om jag hänger med i kommentarsfältet)
Jag får så dåliga vibbar av denna kille, även om jag gillar produktionen och formatet på deras videos som känns proffsigt. Får samma vibbar som jag får av Dan Bilzerian.
Samma här. Något som är fel men något som också gör en nyfiken!Jag får så dåliga vibbar av denna kille, även om jag gillar produktionen och formatet på deras videos som känns proffsigt. Får samma vibbar som jag får av Dan Bilzerian.
Av ren nyfikenhet, vad är det han gjort?