Ingen aning vad jag ska tro än och mitt inlägg till @loevhagen var ett skämt så du kan tagga ner.![]()
Jag är rätt nedtaggad, så ingen fara alls. Smiley icke nödvändig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning vad jag ska tro än och mitt inlägg till @loevhagen var ett skämt så du kan tagga ner.![]()
Jag är rätt nedtaggad, så ingen fara alls. Smiley icke nödvändig.
När du jobbar i en förtroendebransch så är verkligen inte all publicitet bra publicitet. Verkar som folk har lite svårt att få ihop detta.Skulle tro att dom har frågat flera att göra "intervjun", Paul tog betet.
Härlig såpopera, Anthony verkar fortfarande försvara det hela, all publicitet är bra publicitet.![]()
Precis, Men just i detta fallet så tror jag att youtube och klocksäljandet kan ses som 2 olika "företag".När du jobbar i en förtroendebransch så är verkligen inte all publicitet bra publicitet. Verkar som folk blandar ihop detta friskt.
Du har ingen koll alls men uttalar dig ändå som om det bara finns en sanning, bra där!Ingen koll alls, har bara läst tråden. Ingen vuxen människa kan väl tro på deras förklaring? Eller?
Han försvarar det inte om du kollar på tidigare videos, då säger han själv att det hela gick åt helvete och bad om ursäkt samt sa att allt var hans fel och att de anställda inte ska få ta skit för något som han satt i rullningSkulle tro att dom har frågat flera att göra "intervjun", Paul tog betet.
Härlig såpopera, Anthony verkar fortfarande försvara det hela, all publicitet är bra publicitet.![]()
Skulle tro att alla ”hatare” helt enkelt gått vidare med sina liv vid det här laget. Så gjorde jag iallafall!Hallå alla hatare vad hände med er? Det vore kul att få några pudlar här i tråden![]()
Hallå alla hatare vad hände med er? Det vore kul att få några pudlar här i tråden![]()
Överlägset bästa ”klock youtubern” alla kategorier just nu.Kollar numera Roman
Oklart varför folk skulle pudla? Hela grejen var ju en totalt misslyckad PR kupp där de skapade sig mer ovänner än vänner både i olika klockkretsar och bland andra gråhandlare.Hallå alla hatare vad hände med er? Det vore kul att få några pudlar här i tråden![]()
Fortfarande något som inte står rätt till. Huvudkaraktären pratar endast i ”jag-form” vilket är lite sorgligt. Han kniper även en Daytona för 400K USD till sin ”privata samling” - vart kommer dessa pengar ifrån?!Hallå alla hatare vad hände med er? Det vore kul att få några pudlar här i tråden![]()
För att folk hade helt andra teorier och fantasier än att det var en PR-kupp. Därför. Se nedan till exempel.Oklart varför folk skulle pudla? Hela grejen var ju en totalt misslyckad PR kupp där de skapade sig mer ovänner än vänner både i olika klockkretsar och bland andra gråhandlare.
Fortfarande något som inte står rätt till. Huvudkaraktären pratar endast i ”jag-form” vilket är lite sorgligt. Han kniper även en Daytona för 400K USD till sin ”privata samling” - vart kommer dessa pengar ifrån?!
Troligtvis betalar bolaget, för att den dagen han ska sälja så kvittar man inköp med försäljning och kniper vinsten direkt i egen ficka…
Lite underligt är det allt
Han sålde en stor del av sin privata samling…..Fortfarande något som inte står rätt till. Huvudkaraktären pratar endast i ”jag-form” vilket är lite sorgligt. Han kniper även en Daytona för 400K USD till sin ”privata samling” - vart kommer dessa pengar ifrån?!
Troligtvis betalar bolaget, för att den dagen han ska sälja så kvittar man inköp med försäljning och kniper vinsten direkt i egen ficka…
Lite underligt är det allt
Jo men den "privata" samlingen är finansierad med företagets pengar. Han har nämnt det i ett avsnitt.Han sålde en stor del av sin privata samling…..
För att folk hade helt andra teorier och fantasier än att det var en PR-kupp. Därför. Se nedan till exempel.
OK, men oavsett PR kupp eller inte så när den "privata" samlingen är finansierad av företaget så är det ju som @Back nämner att något är lite lustigt.Jo men den "privata" samlingen är finansierad med företagets pengar. Han har nämnt det i ett avsnitt.
Hur smakade natot @loevhagenAlt dette - hos en plass; TPG. Så tror enda noen at dette er et PR-stunt. Hvis det er det, så skal jeg spise en Natoreim - uten ketchup.
Kanske det, men det har ju inget att göra med att detta inte var ett PR-trick. Precis som att någon tycker det är något lurt med att Anthony suttit inne men det hade heller inte med detta att göra denna gång.OK, men oavsett PR kupp eller inte så när den "privata" samlingen är finansierad av företaget så är det ju som @Back nämner att något är lite lustigt.
Förstår din poäng. Som jag upplevde tråden så eldades det på rätt bra från alla håll och kanter oavsett.Kanske det, men det har ju inget att göra med att detta inte var ett PR-trick. Precis som att någon tycker det är något lurt med att Anthony suttit inne men det hade heller inte med detta att göra denna gång.
Min poäng har hela tiden varit att jag tycker man ska vara försiktig med att döma människor utan bevis, och hela denna tråd innehåll alla möjliga idéer om vad som kunnat hänt, vissa saker blev till sanningar för att tillräckligt många trodde på det och det är jäkligt läskigt när det blir så.
Förstår inte hur någon klarar av att lyssna på hans otroligt skrikiga videos? Eller är det bara jag? Får ju typ panik..Tycker ändå Archie är kungen?
Allt annat klockrelaterat på tuben är ju blä
Samma här, orkar knappt en minut. Dåre!Förstår inte hur någon klarar av att lyssna på hans otroligt skrikiga videos? Eller är det bara jag? Får ju typ panik..![]()
Amen!Samma här, orkar knappt en minut. Dåre!
Håller med. Hans raka motsats är The Urban Gentry som är så fruktansvärt stel och tråkig så att man kräks.Förstår inte hur någon klarar av att lyssna på hans otroligt skrikiga videos? Eller är det bara jag? Får ju typ panik..![]()
Må så vara men Hugo Mountbatten är i alla fall högklassig och genialisk.Håller med. Hans raka motsats är The Urban Gentry som är så fruktansvärt stel och tråkig så att man kräks.