Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabil gynekomasti.
Det där såg ju inte så bra ut!Stabil gynekomasti.
Har vi länk? Så många kanaler att hålla reda på.Där dog kanalen på all spänning och drama
Går igenom lite här, hur Anthony säljer iväg sina klockor med guaranteed buyback längre fram till ett fast pris. Känns ju som optimalt sätt att spränga sig själv alternativt desperat. Var väl detta som fick bägaren att rinna över för Marco och vilja rebranda och starta om något nytt utan association till AHar vi länk? Så många kanaler att hålla reda på.
Hittar bara den med Marco?
Han tog över kanalen och tog bort alla gamla videos.Har vi länk? Så många kanaler att hålla reda på.
Hittar bara den med Marco?
Alltså, efter allt som hänt sen denna cirkus starta- förstår inte vem som vill förknippas med den mannen.Om någon är trött på börsen så kan detta vara alternativ
![]()
Om någon är trött på börsen så kan detta vara alternativ
![]()
Jag undrar även vad motsatsen till ”private inidividual” är?Säkrare investering får man fan leta efter. Where do I sign up? Den bilden borde ju vara under definitionen för storhetsvansinne.
Private group eller liknande är inte en helt ovanlig antonym.Jag undrar även vad motsatsen till ”private inidividual” är?
- Public individual?
- Private group?
Tänker mer att ’private’ och ’individual’ är samma sak.Private group eller liknande är inte en helt ovanlig antonym.
This..Tänker mer att ’private’ och ’individual’ är samma sak.
Han menar ju en privatperson; det låter bara väldigt konstigt med den sammansättningen… Det hade nog räckt med ”an individual who lets me spend his/her money without questions”
Ganska vanlig skrivning på engelska och mer i en formell/juridisk mening.Tänker mer att ’private’ och ’individual’ är samma sak.
Han menar ju en privatperson; det låter bara väldigt konstigt med den sammansättningen… Det hade nog räckt med ”an individual who lets me spend his/her money without questions”
Då lärde man sig något nytt idagGanska vanlig skrivning på engelska och mer i en formell/juridisk mening.
Man börjar tycka synd om killen.Here we go again
![]()
Det är ju något som gör att man är nyfiken på vad som kommer härnäst! Det verkar finnas hur många galna idéer som helst och massor med skelett i garderoben. Killen ger inte upp!
Driv har han. Pengar tjänar han. Sedan går det nog inte att förneka att han ändå har skills att marknadsföra sig. Varumärket bör han väl fila en smula på dock.Here we go again
![]()
Det är ju något som gör att man är nyfiken på vad som kommer härnäst! Det verkar finnas hur många galna idéer som helst och massor med skelett i garderoben. Killen ger inte upp!
Kan inte annat än att hålla med.Man börjar tycka synd om killen.
Kan inte annat än att hålla med.
Förut tänkte jag ge han lite av min "business" och övervägde faktiskt att sälja/köpa via honom. Hörde av mig till han gällande en DJ36, detta var när jag började titta på deras youtube serie (väldigt längesen). Idag däremot, usch. En av hans "students" ansökte (förra veckan) om att följa mig på instagram, ville inte ens godkänna honom då allt Two-Tone Tightpant Tug Tony rört vid känns oseriöst. Nekade även Two-Toneys "follow request" LOL.
Däremot vill jag mer än gärna följa the dumpster fire från säkert avstånd, i soffan med lite chips.