• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Timepiece Gentleman - Gått under jorden?

snoozarn

Patek
2-Faktor
83BB0030-6514-41D1-B09A-E77E8924B255.jpeg
Stabil gynekomasti.
 

Eiffel

Breitling
Har vi länk? Så många kanaler att hålla reda på.

Hittar bara den med Marco?
Går igenom lite här, hur Anthony säljer iväg sina klockor med guaranteed buyback längre fram till ett fast pris. Känns ju som optimalt sätt att spränga sig själv alternativt desperat. Var väl detta som fick bägaren att rinna över för Marco och vilja rebranda och starta om något nytt utan association till A

 

Back

Vacheron
2-Faktor
Private group eller liknande är inte en helt ovanlig antonym.
Tänker mer att ’private’ och ’individual’ är samma sak.
Han menar ju en privatperson; det låter bara väldigt konstigt med den sammansättningen… Det hade nog räckt med ”an individual who lets me spend his/her money without questions”
 
  • Like
Reactions: PJZ

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Är det verkligen vad vi reagerar över här?
Just a private individual är väl faktiskt inte en särskilt ovanlig skrivning i det engelska språket?

Det sagt…
Vilken jävla shit show.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Tänker mer att ’private’ och ’individual’ är samma sak.
Han menar ju en privatperson; det låter bara väldigt konstigt med den sammansättningen… Det hade nog räckt med ”an individual who lets me spend his/her money without questions”
Ganska vanlig skrivning på engelska och mer i en formell/juridisk mening.
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Hann se den där 15 minuters "My Apology To Watch Nicholas"-videon innan den lades ner igår ihop med kanalen.

Vad jag förstått så åkte han dit för återfall i kokainmissbruk för bara någon månad sen. Watch Nicholas la precis upp dokumenten på sin YouTube med datumen så det är inget gammalt.

Kan någon sammanfatta vad det är för brott han varit dömd för som det hela tiden insinueras i diverse forum?
 

PJZ

Cartier
Jävlar, ute på resande fot och han aldrig se avsnitt 6 eller "Apology" videon.

Vet någon om det finns backup? 🤣
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Here we go again
5694741B-DA8B-4A4E-9C52-5B13D4D3BDE5.jpeg

Det är ju något som gör att man är nyfiken på vad som kommer härnäst! Det verkar finnas hur många galna idéer som helst och massor med skelett i garderoben. Killen ger inte upp!
 
  • Like
Reactions: PJZ

Alarik

Audemars
2-Faktor
Here we go again
5694741B-DA8B-4A4E-9C52-5B13D4D3BDE5.jpeg

Det är ju något som gör att man är nyfiken på vad som kommer härnäst! Det verkar finnas hur många galna idéer som helst och massor med skelett i garderoben. Killen ger inte upp!
Driv har han. Pengar tjänar han. Sedan går det nog inte att förneka att han ändå har skills att marknadsföra sig. Varumärket bör han väl fila en smula på dock.
 

PJZ

Cartier
Man börjar tycka synd om killen.
Kan inte annat än att hålla med.

Förut tänkte jag ge han lite av min "business" och övervägde faktiskt att sälja/köpa via honom. Hörde av mig till han gällande en DJ36, detta var när jag började titta på deras youtube serie (väldigt längesen). Idag däremot, usch. En av hans "students" ansökte (förra veckan) om att följa mig på instagram, ville inte ens godkänna honom då allt Two-Tone Tightpant Tug Tony rört vid känns oseriöst. Nekade även Two-Toneys "follow request" LOL.

Däremot vill jag mer än gärna följa the dumpster fire från säkert avstånd, i soffan med lite chips.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Kan inte annat än att hålla med.

Förut tänkte jag ge han lite av min "business" och övervägde faktiskt att sälja/köpa via honom. Hörde av mig till han gällande en DJ36, detta var när jag började titta på deras youtube serie (väldigt längesen). Idag däremot, usch. En av hans "students" ansökte (förra veckan) om att följa mig på instagram, ville inte ens godkänna honom då allt Two-Tone Tightpant Tug Tony rört vid känns oseriöst. Nekade även Two-Toneys "follow request" LOL.

Däremot vill jag mer än gärna följa the dumpster fire från säkert avstånd, i soffan med lite chips.
65B134D3-FB55-4F3A-848D-FC79B96205B4.gif
 
Topp