S
Staafen
Guest
Det är ju alla som håller på med klockor.Inte sådär superförvånad kanske...?
Anthony känns ganska suspekt för mig.
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju alla som håller på med klockor.Inte sådär superförvånad kanske...?
Anthony känns ganska suspekt för mig.
Det kan inte vara så att de är misstänkta för något ekonomiskt brott och alla blivit frihetsberövade med fulla restriktioner? Myndigheterna kanske har stängt ner konton m.m. under en utredning. Långsökt dock!
Om man vill skapa "buzz" så känns inte metoden så seriös.
Det var min tanke med och jag har för mig att de pratat lite löst om namnbyte. Konstigt sätt att göra det men inte helt omöjligt.Jag tror mer själv att på att dom håller på att byter namnet på företaget mot ett nytt namn som är mer passande för både herr/dam klockor samt juveler.
Ska bli spännande att se vad som händer där.
Har följt dom sedan starten. Riktigt kul att se.
Killgissar nu men om man nu använt delar av verksamhet för att tvätta pengar kanske en del av förklaringen ligga där. Men som nämns det förklarar inte att man försöker radera namnet från dörren etc. i all hast.Jo det var min första tanke. Det har ju varit en del snack om "FBI" och att "agenter" har ringt under inspelningarna. Men allt detta kan ju vara ett spel för galleriet. Precis som att fixa en ny överdriven lokal.
Kollade igenom senaste kommentarerna på deras senaste video:
![]()
Första kommentaren var dock lite roligFrån ingenstans ”I like you, do you like me?”
VerklingenOm detta är ett stunt så är det väl väldigt oskönt med kunderna? Skulle må lite halvdåligt just nu om jag var kund.
Jag tror fortfarande att det kan vara en PR-kupp men en mindre genomtänkt sådan. Detta får man säkert äta upp dock haha!Verklingen
Exakt så här man inte bygger ett starkt varumärke. Om det skulle komma fram att detta var för att byta namn eller annan förändring i verksamheten så är det svårt att ta verksamheten seriöst!
Ja, hoppas såklart att det är en kupp. Han har ju studerat social media som han gillar att berättaJag tror fortfarande att det kan vara en PR-kupp men en mindre genomtänkt sådan. Detta får man säkert äta upp dock haha!
Jeg håper det er en scam - og ikke et ran (ref. Paul T som du muligens refererer til). Hvis ran; hvorfor forsvinner da alle sosiale kanaler til alle (minus 1) som jobbet for TPG?Det skulle kunna vara så att det faktiskt är de som blivit utsatta för något. T ex ett rån.
Jag vet inte hur mysigt det är i Dallas. Men skulle den där lilla lättillgängliga affären med klockor för miljoner överallt legat i Sthlm/Gbg/Malmö så skulle de sannolikt blivit rånade för länge sen.
Hoppas det inte är en scam. Jag tyckte de verkade trevliga och drivna på ett sånt där härligt amerikanskt sätt.
Det skulle kunna vara så att det faktiskt är de som blivit utsatta för något. T ex ett rån.
Jag vet inte hur mysigt det är i Dallas. Men skulle den där lilla lättillgängliga affären med klockor för miljoner överallt legat i Sthlm/Gbg/Malmö så skulle de sannolikt blivit rånade för länge sen.
Hoppas det inte är en scam. Jag tyckte de verkade trevliga och drivna på ett sånt där härligt amerikanskt sätt.
Det skulle kunna vara så att det faktiskt är de som blivit utsatta för något. T ex ett rån.