Är alla anställdas sociala medier borta?
Alla utom Dylans instagram:
Yvonne Urban (@urban122) • Instagram photos and videos
25 Followers, 83 Following, 0 Posts - See Instagram photos and videos from Yvonne Urban (@urban122)
![www.instagram.com](https://static.cdninstagram.com/rsrc.php/v3/yI/r/VsNE-OHk_8a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är alla anställdas sociala medier borta?
Haha jaja. Men det är så mkt som inte stämmer för något scenario.
Ett rån är ju inte alltid ett rån på det sättet. I Sverige har människor blivit rånkidnappad för bra mycket mindre pengar t ex. Men nu spekulerar vi vilt.Känns spontant att det inte skulle kunna handla om ett rån. Jag menar då borde någon ha sett det? De sitter väl i någon slags kontorsbyggnad? Kameror borde väl även ha fångat upp det? Medierna i USA brukar ju också vara rätt snabba på att visa ”footage”.
Och varför skulle man som rånare bemöda sig att försöka skrapa bort företagsnamnet på entrén som det även verkar ha gjorts? - såvida det inte är ett slags insider jobb
Spännande att följa detta!
Det kan ju vara ransom, dvs de måste betala för att få tillbaka sina kanaler. Det har ju hänt på YT tidigare. Högst otroligt dock och det förklarar ju inte resten!Haha jaja. Men det är så mkt som inte stämmer för något scenario.
Troligen är det ju en scam. Men det skulle vara trevligare för alla kunder om de faktiskt råkat ut för något som förhoppningvis ett försäkringsbolag går in och löser både för kunder och företaget.
Men att sociala medier är borta är skumt, oavsett vad som hänt faktiskt.
Ja det finns mycket som kan ha hänt faktiskt. Sorgligt oavsett vad.Det kan ju vara ransom, dvs de måste betala för att få tillbaka sina kanaler. Det har ju hänt på YT tidigare. Högst otroligt dock!
Det kan ju vara ransom, dvs de måste betala för att få tillbaka sina kanaler. Det har ju hänt på YT tidigare. Högst otroligt dock och det förklarar ju inte resten!
Nej det vore ju helt klart dåligt genomfört isf.Ja det finns mycket som kan ha hänt faktiskt. Sorgligt oavsett vad.
PR-stunt ser jag som helt uteslutet dock. Det är det absolut mest ologiska. Finns ingen anledning att skrämma upp kunder och förstöra sitt rykte i en sådant PR-trick.
Ja varför inte, som en del av utpressningen kanske. Inte så troligt som sagt men konstigare saker har ju hänt i den kriminella världen.Ransomware?![]()
Og alle mobilnummer til alle som jobber der er tatt hostage også? Nei.
Jag tror på PR-trick! Jag tror inte ”kunder” skrivit till dem offentligt, utan kunderna vet om tricket. De kommer köra en fet release i nya lokalerna
(kommer säkert få äta upp detta sen men jag är för godtrogen och gillar deras YT för mycket för att tro på en scam)
Tror den nya blev avblåst? Det pratades om att skaffa flera små istället, runt om i USA.Någon följare borde ju gått förbi den nya lokalen vid det här laget och sett om det jobbas för fullt där.
Man blir ju lite nyfiken på hur de tänkt komma undan med det isf.If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Alltså en scam?![]()
Jaha, det har jag missat.Tror den nya blev avblåst? Det pratades om att skaffa flera små istället, runt om i USA.
Kriminella bakgrund? Kan du utvecklaFöljer med spänning.
Hade ju dock inte förvånat mig om det är ett PR trick. Vill minnas att Anthony pratat mycket om hur man växer sina sociala medier osv i några videos och kanske är just detta en ingrediens att skapa mer buzz. Oavsett så är det ett rätt märkligt sätt att göra det på speciellt också med tanke på hans kriminella bakgrund. Kan ju slå fel och kanske inte det smartaste draget men å andra sidan är ju jag inte en PR guru..
Anthony har ju suttit inne.Kriminella bakgrund? Kan du utveckla
Man kanske inte ska överanalysera hur mycket kraft och intelligens som lagts på just den "lilla" delen av planen?Man blir ju lite nyfiken på hur de tänkt komma undan med det isf.
Just ja, intoxication eller liknande om jag inte minns felAnthony har ju suttit inne.
Senaste videon (fyra dagar sen): Anthony is in federal court.. Någon som orkar sett avsnittet och vet vad det handlade om?
Ingen aning men han har väl ett lite struligt förflutet iaf.Just ja, intoxication eller liknande om jag inte minns fel
Har inte sett hela än men det jag tänkte på var som sagt det han säger 56 minuter in i videon.Senaste videon (fyra dagar sen): Anthony is in federal court.. Någon som orkar sett avsnittet och vet vad det handlade om?
Skulle de blivit hackade så skulle de nog, vid det här laget, kunnat nå ut till någon annan som kan föra deras talan... Så att de blivit hackade lär ju inte få dem att lämna lokalerna och gå upp i rök.Har följt dom sedan första klippen då jag fick upp intresse fort för hur dom får en skön inlevelse och hur man får hänga med under veckan.
Har svårt att tro att dom skulle rasera allt som dom har byggt upp då dom ändå haft/har stora visioner för att växa mer, framförallt Anthony.'
Sedan i senaste avsnittet var alla samlade när det kommer till personalen som jobbar med dom sociala medierna samt designer för hemsida etc så känns som något nytt och fräsht är på g?
Vet att dom har blivit hackade tidigare när det kommer till deras sociala medier och känns som något som kan hända igen.
KorrektHar för mig att han skulle vittna mot några som försökt sälja fake klockor. Ni får rätta mig om jag har fel.
Edit: Han skulle vittna mot några som försökt köpa klockor med ”PPP money”. 00:15 in i klippet säger han det.
För att försvåra för polisenOch varför skulle man som rånare bemöda sig att försöka skrapa bort företagsnamnet på entrén som det även verkar ha gjorts?