VI kan nog utesluta hackning faktisktOm de har blivit hackade så är det ju lätt att kommunicera ut detta. Antingen via ny IG-konton eller via sina klockkollegor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VI kan nog utesluta hackning faktisktOm de har blivit hackade så är det ju lätt att kommunicera ut detta. Antingen via ny IG-konton eller via sina klockkollegor.
Ja det är uteslutet tror jag med.VI kan nog utesluta hackning faktiskt
Har för mig att han i något avsnitt berättar om sin bakgrund. Flertalet rattfyllor och vid något tillfälle drog han från polisen med MC och det blev någon form av polisjakt. Om jag minns rätt va det då han åkte in.Just ja, intoxication eller liknande om jag inte minns fel
Låter bekantHar för mig att han i något avsnitt berättar om sin bakgrund. Flertalet rattfyllor och vid något tillfälle drog han från polisen med MC och det blev någon form av polisjakt. Om jag minns rätt va det då han åkte in.
Sant! Jag skrapar alltid bort loggan på jobbet när jag tar semester.Det kan inte bara vara så att dom tagit semester? Deras sista video på youtube las ju ut precis före midsommar. Då brukar väl många ta semester![]()
Senaste videon (fyra dagar sen): Anthony is in federal court.. Någon som orkar sett avsnittet och vet vad det handlade om?
Livestream tydligen, om cirka en kvart!Nu pratar Roman om TPG på sin Instastory. Det kommer en video på YT säger han.
Livestream tydligen
Intoxication är ju för fasiken en misdemeanorAnthony har ju suttit inne.
Vad satt han inne för?
Tack såg och editerade mitt inläggRattfylla
I USA får man väl det har jag för mig? Men han har suttit för mer.Tack såg och editerade mitt inlägg![]()
Däremot får man inte fängelse för en DUI. Möjligtvis sitta i en fyllecell.
Busringer Roman i direktsändning nu. Något är ju lurt, verkar vara världens bästa "sämsta" PR-kupp.
Tack såg och editerade mitt inlägg![]()
Däremot får man inte fängelse för en DUI. Möjligtvis sitta i en fyllecell.
Ngt som jag ej får ihop är deras spend vs revenues/profit, i avsnitten är de ej direkt buskablyga med utgifter och har mkt overhead och personal, vs profit per dinka, som ej är så hög. Personligen tror (hoppas jag ?) jag det är ngn marketing greij….
Ngt som jag ej får ihop är deras spend vs revenues/profit, i avsnitten är de ej direkt buskablyga med utgifter och har mkt overhead och personal, vs profit per dinka, som ej är så hög. Personligen tror (hoppas jag ?) jag det är ngn marketing greij….