• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Timepiece Gentleman - Gått under jorden?

PJZ

Cartier
1691613275998.png
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Tack, saknade dag 5.....bra skopor han delar ut i sin sits , anfall är bästa försvar eller vad säger dom 😂

Precis som många andra handlare i staterna, helt desillusionerad.
Sen fattar jag inte varför alla gillar det formatet dom körde som crm, roman och alla andra också kör nu, "behind the scenes" är ju som att se färg torka, inget värde, bara kränga kränga, hylla sig själv, kränga, Patek Patek Patek, ap ap ap, rm rm rm.....allt saknar ju verkshöjd och risig smak har dom.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Tack, saknade dag 5.....bra skopor han delar ut i sin sits , anfall är bästa försvar eller vad säger dom 😂

Precis som många andra handlare i staterna, helt desillusionerad.
Sen fattar jag inte varför alla gillar det formatet dom körde som crm, roman och alla andra också kör nu, "behind the scenes" är ju som att se färg torka, inget värde, bara kränga kränga, hylla sig själv, kränga, Patek Patek Patek, ap ap ap, rm rm rm.....allt saknar ju verkshöjd och risig smak har dom.

Det enkla svaret är nog - de var först.
Sedan var det ju också i en tid när många nya hittade till klockor och vips fanns ett format som passade en ny generation.
 

ajfa

Cartier
2-Faktor
"Its just gotten to the point to even trying to make this right - its not fun" - blåsa folk på 5mUSD och tro att det ska vara "roligt" att betala tillbaka/ställa allt till rätta är ju bland det sjukare man hört?
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Kollade någon gammal video nu för att se vad det var för kanal. Tycker det var cringe redan innan allt rasade 😬

Alla ursprungliga videos som gjordes för ett par år sedan då han var en del i det som idag är grand caliber är borttagna efter att de gick skilda vägar.
Där var produktionsnivån bättre och innehållet var något mer kvalitativt. Därefter ökade fokus på att leva extravagant och vifta med pengar.
 
Det är möjligt, men bättre kvalitet skulle inte motverka skämskudden för mig. Finns många liknande YouTube-snubbar inom andra områden där jag vill sjunka genom jorden så fort de börjar prata. Deras osäkerhet riktigt flödar genom skärmen.

(Kollade Grand Caliber nu, väldigt glad att algoritmen på youtube aldrig rekommenderat någon av dessa kanaler. Kryper i skinnet..)
 
Senast ändrad:

Endusima

Panerai
2-Faktor
Tack, saknade dag 5.....bra skopor han delar ut i sin sits , anfall är bästa försvar eller vad säger dom 😂

Precis som många andra handlare i staterna, helt desillusionerad.
Sen fattar jag inte varför alla gillar det formatet dom körde som crm, roman och alla andra också kör nu, "behind the scenes" är ju som att se färg torka, inget värde, bara kränga kränga, hylla sig själv, kränga, Patek Patek Patek, ap ap ap, rm rm rm.....allt saknar ju verkshöjd och risig smak har dom.
Mest efterblivna ögonblicket var när romans partner Adrian lr vad han heter håller upp en Nomos och säger något i stil med "what the fuck is this piece of shit".
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det är möjligt, men bättre kvalitet skulle inte motverka skämskudden för mig. Finns många liknande YouTube-snubbar inom andra områden där jag vill sjunka genom jorden så fort de börjar prata. Deras osäkerhet riktigt flödar genom skärmen.

(Kollade Grand Caliber nu, väldigt glad att algoritmen på youtube aldrig rekommenderat någon av dessa kanaler. Kryper i skinnet..)
Du är inte deras målgrupp helt enkelt.
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Tänker fortfarande på alla hans insta-inlägg med dollarsedlar i näven på nattklubbar, 2 Lamborghinis, 5 likadana sporthojar osv.
Det är alltid den typen av flärd som syns och attraherar unga och sinnessvaga. Kolla på hur kartellerna i Sydamerika attraherar unga via TikTok. De visar alkohol, guld, pengar, dyra klockor och brudar i överflöd. När de egentligen hamnar på gatan utan huvud efter en vecka. Eller på en kokainodling i gummistövlar utan tillräcklig mat.
 

Bonumm

Panerai
Det har ju ändå varit bra underhållning de åren TPG hållit på. Det som varit underhållande är just att det varit upp o ned samt storhetsvansinne och trainwreck stora delar av tiden. Man har liksom bara väntat på det som hände.
Tycker synd om alla som blivit scammade av denna pajas.
Nu återstår ju bara cirkusen om och när han åker fast samt hur många år i finkan det blir. Jag gissar på 8år.
 
Topp