Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra säljare som lyckas få investerare ombord (som inte gjorde sin DD) pch sen bränna deras pengar. Men han skulle ju aldrig göra något sådant igenAllt som sas va sant. Klarar han galler så är det ett under.
Är det Anthony som fuckat upp igen eller vem? Nu är jag lite lost, sorry, trodde Marco tagit över och döpt om kanalen och att TPG inte längre är uppe, annat än genom nytt namn, Grand Calibre som Anthony inte har någonting med att göra?
Hallå alla hatare vad hände med er? Det vore kul att få några pudlar här i tråden![]()
Känner igen det där... känns som jag sett honom med en förlåt/uppvaknande-video flera gånger nu?Allt som sas va sant. Klarar han galler så är det ett under.
Verkar som det är mest synd om honom själv, stackarn...
Han skulle inte betala, han skulle dra till Vegas och satsa allt på svart.Skönt det idag finns sociala medier att gråta ut iKlart det är tragiskt men ändå helt sjukt försätta sig i den situationen att man fifflat bort 50mille. Inget annat än fängelse lär väll va aktuellt, vilket innebär att de pengarna nog aldrig lär hitta tillbaks igen. Vore spännande se vad som hände ifall han fick pengarna att betala tillbaks av en shejk, jag skulle säga 20/80% på att han skulle beta av skulderna…
Fast om du läst hela tråden vet du också att min kommentar gällde en specifik marknadsföring, inte att jag sa att Anthony hade rent mjöl i påsen. Utan där denna tråd brann och spekulerade i vad som hänt, när det visade sig vara århundradets sämsta PR-trick (och inte somde flesta i tråden trodde) så blev det knäpptyst. Men kul att du fick dig ett skratt på min bekostnad, fintHar inte följt detta alls, men gått igenom tråden nu med facit i hand. Skönt att allas magkänsla för såna här skojare stämmer, och att man kan skratta åt såna här spydiga kommentarer![]()
Det här är nog bland det mest underhållande som hänt sedan Hodinkee lanserade sin travel clock..
Fortfarande relevant kommentarCiterar mig själv på sidan 12:
Citerar mig själv på sidan 12:
Narcissist är bara förnamnet.
Exakt.Har man hängt med ett tag och sett ett par "apology videos" från youtubers är detta så kliché man kan komma. "This is not for the haters, this is for the people that support me", klassiskt att kalla kritikerna för haters. Den där tunga sucken precis i början när kameran börjar rulla, highlighta att man fått dödshot, babbla om hur man tar ansvar etc. Jävla löjligt och förutsägbart.
Allt som sas va sant. Klarar han galler så är det ett under.
Bipolär också eller? Två helt olika personas på ett halvt dygn..Narcissist är bara förnamnet.
Inget som inte lite Colombianskt näsdisco kan lösa.Bipolär också eller? Två helt olika personas på ett halvt dygn..
Narcissist är bara förnamnet.
Han borde ju minst få IRS efter sig. Tror ju knappast han betalat skatt. Han har säkert kokat ihop bokslut och dylikt oxå.Fast, jag fattar inte riktigt varför han planerar för framtiden.
Sannolikheten är väl rätt stor att någon av de som blåsts tar det vidare. Med hans historik vore det väl inte någon som höjer ögonbrynen åt ett ganska saftigt fängelsestraff?
Han lär väl ägna merparten av sitt vuxna liv åt att skala galler?
Tror många av dom som är blåsta försöker hjälpa honom att starta om. Enda chansen att få tillbaka något är ju om han gör en comeback. Skakar han galler eller blir en pariah så är det 0 chans att se några pengar.Fast, jag fattar inte riktigt varför han planerar för framtiden.
Sannolikheten är väl rätt stor att någon av de som blåsts tar det vidare. Med hans historik vore det väl inte någon som höjer ögonbrynen åt ett ganska saftigt fängelsestraff?
Han lär väl ägna merparten av sitt vuxna liv åt att skala galler?
Fast det kan ju omöjligt finnas något förtroende kapital. Ingen skulle ju vara så dum att fortsätta låta honom hållas.Tror många av dom som är blåsta försöker hjälpa honom att starta om. Enda chansen att få tillbaka något är ju om han gör en comeback. Skakar han galler eller blir en pariah så är det 0 chans att se några pengar.