• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

thetaliban

3AMEternal

Omega
2-Faktor
Gjorde en otroligt smidig F2F med @thetaliban i våras. Köpte en bättre begagnad klocka, fullset. Mycket trevlig person, som var ödmjuk inför min betydligt mer amatöra klockbakgrund, vi satt och tjabbade ett tag efter köpet. Fortfarande väldigt nöjd med klockan jag köpte!
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Köpt av herr taliban.

Klockan var som beskrivet och affär var mycket smidigt. Att vi sedan snackade allmänt om klockor när väl affären var genomförd var mycket trevligt.

100% goodguy
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Köpte en 214270 på distans av Talibanen. Smidig kommunikation och snabb leverans. Jag ger mina högsta rekommendationer till denna trevliga krigare och GG!
 

Patrik72

Cartier
Sålde min Speedy till John. Supersnabb med betalningen och trevlig som attan.

Dyker det upp fler tillfällen att göra affärer med honom så skulle jag inte tveka.
Good Guy All The Way! :)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Andra affären med Mr.T
Satsat på guld istället för aktier och köpte en Santos f2f, smidigt och seriöst som alltid.
100% go gubbe!
 
Topp