Bara att lägga till i annonsblockeraren.Så du säger att du har en sjukt irriterande avatar? Jag instämmer![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att lägga till i annonsblockeraren.Så du säger att du har en sjukt irriterande avatar? Jag instämmer![]()
![]()
Haha what? Ett skämt om min avatar och han ska blockera mig?Bara att lägga till i annonsblockeraren.
Jag tror han menar att jag på något sätt skulle kunna blockera just avatar-bilden genom Adblock eller liknande.Haha what? Ett skämt om min avatar och han ska blockera mig?
![]()
Ser att ni inte helt lyckats städa bort ”Friends of KS” som titel. Råkade se en sådan titel på en användare nyss. Är det månne ett av gamla ledningens bonuskonton![]()
Japp, hade själv den titeln men sen rensades vi ut och åkte in i träsket. Såg även att star wars lever med en aktiv 3-CPO.Tror det var relaterat till någon välbehövlig donation för några år sedan.
När det finns en tråd för paketöppning som fungerar bra, varför är det då tillåtet att lägga öppningar i egna trådar? Händer allt som oftast. Allt annat påpekas och flyttas men ej detta. Finns det särskilda kriterier för detta så har jag missar dom helt.
Finns särskilda kriterier.När det finns en tråd för paketöppning som fungerar bra, varför är det då tillåtet att lägga öppningar i egna trådar? Händer allt som oftast. Allt annat påpekas och flyttas men ej detta. Finns det särskilda kriterier för detta så har jag missar dom helt.
Hade missat det heltTar mig friheten att svara:
https://klocksnack.se/threads/paketöppningstrådar-förändringar-på-ks.22203/
Hade missat det helt. Tycker bara att för dom som inte vill missa en enda paketöppning så hade det varit enklare och lättare att hitta i tråden för öppning. Risken blir ju annars att efter några dagar så är tråden långt bak i sidorna och därav svårhittad. Jag kan ha fel igen
.