• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Till nya forumledningen

Bara att lägga till i annonsblockeraren.
Haha what? Ett skämt om min avatar och han ska blockera mig?:wideyed:
3557d382-5035-41ee-b836-9ab6c666fc56-EscalatedQuicklyThumb.jpg

Ser att ni inte helt lyckats städa bort ”Friends of KS” som titel. Råkade se en sådan titel på en användare nyss. Är det månne ett av gamla ledningens bonuskonton :)

När det finns en tråd för paketöppning som fungerar bra, varför är det då tillåtet att lägga öppningar i egna trådar? Händer allt som oftast. Allt annat påpekas och flyttas men ej detta. Finns det särskilda kriterier för detta så har jag missar dom helt.

Hade missat det helt :). Tycker bara att för dom som inte vill missa en enda paketöppning så hade det varit enklare och lättare att hitta i tråden för öppning. Risken blir ju annars att efter några dagar så är tråden långt bak i sidorna och därav svårhittad. Jag kan ha fel igen :).

Nej då, resonemanget stämmer i delen för de som inte vill missa en paketöppning, men du underskattar drivkraften i att få likes för sin nya klocka då exponeringen är så pass mycket större i en egen tråd än i den stora paketöppningstråden :)

Sen så kan jag tycka att kraven för egen öppningstråd inte efterlevs och man skulle kunna byta ut direktiven mot Dyr klocka - Kör!

Men å andra sidan så har jag bestämt mig för att sluta uttrycka åsikter om forumet, och nöja mig med att posta en massa upprepningar av bilder så bortse från det senaste påståendet ;)

Tillbaka
Topp