Tack för svarTimex x Space Snoopy - MK1, 40mm.
Förmodligen slutsålda i butik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svarTimex x Space Snoopy - MK1, 40mm.
Förmodligen slutsålda i butik.
Care of Carl säljer många olika Timex-modeller via sin hemsida, så jag hade börjat i den änden. Köpte min där och det var hur smidigt som helst.Såg många snygga klockor på Timex hemsida. Hittar inte klockor här i Sverige, är det säkert att beställa därifrån?
Den här är fin:
![]()
Introducing: The Timex Giorgio Galli S2 Automatic Is the First Swiss-Made Timex In Four Decades
This sequel to the S1 shows that Galli and the team know how to push the envelope.www.hodinkee.com
![]()
Snygg är den. Önskar bara att de kunde släppa lite mindre klockor i 36-38mm istället…Impulsköpte en sån till mig själv i födelsedagspresent. Den i grönt. Lätt och fin tycker jag.
![]()
Giorgio Galli.Snygg är den. Önskar bara att de kunde släppa lite mindre klockor i 36-38mm istället…
Jag impulsköpte en svart. Bara just packat upp den. Hittills så känns den bra. Dock inte imponerad av armbandet som känns mer som papp än läder, men det blir kanske ordning på den när man använt det ett tag.Impulsköpte en sån till mig själv i födelsedagspresent. Den i grönt. Lätt och fin tycker jag.
![]()
Finns ju liknande i 38mmSnygg är den. Önskar bara att de kunde släppa lite mindre klockor i 36-38mm istället…
Impulsköpte en sån till mig själv i födelsedagspresent. Den i grönt. Lätt och fin tycker jag.
![]()