Första tiden har varit trevlig, den är rätt så nätt och smidig och får plats under skjortan så man knappt märker den.Hur har första tiden varit?
Klickade hem några canvasband i 18mm som passar finfint på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första tiden har varit trevlig, den är rätt så nätt och smidig och får plats under skjortan så man knappt märker den.Hur har första tiden varit?
Haha ja det är ju problemet. Jag vet inte om jag verkligen vill ha en men tycker 36mm känns som rätt storlek för modellen och för mig. Och enda sidan jag hittat som säljer den nu.Kanske liiiite i överkant skulle jag nog säga... Jag hade den i 40 mm, och den betalade jag 220€ för, för snart ett år sedan. Men såklart, både den och varianten i 36 mm du länkar är ju slutsålda. Så kanske är värt om man verkligen vill ha en![]()
Snyggt band där. Blev ju en riktigt bra kombinationFörsta tiden har varit trevlig, den är rätt så nätt och smidig och får plats under skjortan så man knappt märker den.
Klickade hem några canvasband i 18mm som passar finfint på den.![]()
Jag säger KBK! Fortfarande ett okej pris sett till vad man får. En riktigt trevlig fieldwatch!Haha ja det är ju problemet. Jag vet inte om jag verkligen vill ha en men tycker 36mm känns som rätt storlek för modellen och för mig. Och enda sidan jag hittat som säljer den nu.
Med tanke på boettens profil så har jag väldigt svårt att tro att 12,5mm skulle vara något problem. Tudor BB 41 GMT är ju 14,6…ping @Flecktarn för lite mer intryck.Halloj!
Har cravings efter en GMT Pepsi, helst av allt givetvis en Rolex eller en Tudor men.. det är januari och ekonomin tillåter inte den typen av större köp.
Jag vet att man inte ska köpa substitut utan vänta till man köper det man verkligen vill ha, men det kan inte hjälpas
Nu har ADHD hjärnan bestämt sig så istället för att skicka iväg 7-15k på Certina eller liknande så funderar jag på att bränna dryga 2k för en Timex Q GMT.
Fråga:
Hur bärs den? 38mm är perfekt för mig men upplevs den som tjock med sina 12,5mm?
Har ingen handlare tillgänglig i stan där jag kan klämma och känna tyvärr
Tack på förhand!![]()
Har egentligen redan bestämt mig, ville bara att någon skulle hålla med migMed tanke på boettens profil så har jag väldigt svårt att tro att 12,5mm skulle vara något problem. Tudor BB 41 GMT är ju 14,6…ping @Flecktarn för lite mer intryck.
KBK säger jag, Timex är ju sjukt prisvärda och dessutom är det ett anrikt märke med mycket historia - även om det inte är grundat i alplandet![]()
Du övertalade mig. GMT Q beställd.Med tanke på boettens profil så har jag väldigt svårt att tro att 12,5mm skulle vara något problem. Tudor BB 41 GMT är ju 14,6…ping @Flecktarn för lite mer intryck.
KBK säger jag, Timex är ju sjukt prisvärda och dessutom är det ett anrikt märke med mycket historia - även om det inte är grundat i alplandet![]()

Instämmer med övriga, KBK! Vilket du också gjorde. Bra!Du övertalade mig. GMT Q beställd.
Tack![]()
Du kommer bli nöjd med köpet, väldigt stabil och välbyggd för priset. Och sitter riktigt bra! Var min sommarklocka nr 1.Halloj!
Har cravings efter en GMT Pepsi, helst av allt givetvis en Rolex eller en Tudor men.. det är januari och ekonomin tillåter inte den typen av större köp.
Jag vet att man inte ska köpa substitut utan vänta till man köper det man verkligen vill ha, men det kan inte hjälpas
Nu har ADHD hjärnan bestämt sig så istället för att skicka iväg 7-15k på Certina eller liknande så funderar jag på att bränna dryga 2k för en Timex Q GMT.
Fråga:
Hur bärs den? 38mm är perfekt för mig men upplevs den som tjock med sina 12,5mm?
Har ingen handlare tillgänglig i stan där jag kan klämma och känna tyvärr
Tack på förhand!![]()
Du kommer bli nöjd med köpet, väldigt stabil och välbyggd för priset. Och sitter riktigt bra! Var min sommarklocka nr 1.
![]()
![]()
![]()