• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips önskas om köp av ”riktig” klocka.

18D1DA49-CC20-4512-848D-DD46AF895682.jpeg
Efter Många timmar av klocksökande så blev det denna.
Tack för alla kommentarer och tips.
Tog någon här på ordet och köper inte för dyr klocka första gången.
Klockor är kul och misstänker att det blir fler framöver.

Grattis! Personligen gillar jag Tissot, en av de första "riktiga" klockorna jag själv ägde som ung. Om man skulle göra en jämförelse skulle jag säga att det är Schweizarnas Seiko ;). Det vill säga ett märke med lång historia och modeller i ett brett spektrum vad gäller pris och kvalité. Det går att hitta något för alla. Bra val :)

Jag tänkte skaffa en Tag Heuer Aquaracer Cay2110 eller Cay1110, den senare ligger på din maxbudget eller strax över.

Annars, utöver det som nämnts: Frederique Constant, Maurice Lacroix, Victorinox automatiska, Alpina, Raymond Weil, Magrette, TW Steel, Baume & Mercier, JeanRichard...

Parfymklockor: Tycker Boss har några som ser ok ut på armen. Iofs kopior på kända klockor, typ Daytona, det kan man ju ha olika åsikter om: http://www.uret.se/hugo-boss-ikon-svart-stal-o44-mm-p-46578.html

Jag tänkte skaffa en Tag Heuer Aquaracer Cay2110 eller Cay1110, den senare ligger på din maxbudget eller strax över.

Annars, utöver det som nämnts: Frederique Constant, Maurice Lacroix, Victorinox automatiska, Alpina, Raymond Weil, Magrette, TW Steel, Baume & Mercier, JeanRichard...

Parfymklockor: Tycker Boss har några som ser ok ut på armen. Iofs kopior på kända klockor, typ Daytona, det kan man ju ha olika åsikter om: http://www.uret.se/hugo-boss-ikon-svart-stal-o44-mm-p-46578.html
Bossen "ser" väl okej ut, men man kan få två roligare Seiko-kronografer för det priset.

Tillbaka
Topp