Bäst! En klass få serier platsar i. Säsong 2 är lika magisk den än så länge.Fargo säsong 2 börjar snart, ett måste då säsong 1 var bland det bästa jag sett på tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst! En klass få serier platsar i. Säsong 2 är lika magisk den än så länge.Fargo säsong 2 börjar snart, ett måste då säsong 1 var bland det bästa jag sett på tv.
2:an var riktigt riktigt braBäst! En klass få serier platsar i. Säsong 2 är lika magisk den än så länge.
Yes! Tycker också att det ser bra ut. Synd att HBO bara släpper ett avsnitt i veckan.Någon som börjat titta på Billions på HBO ännu? Jag har sett dom 3 första avsnitten och den verkar minst sagt lovande.
The Wire kan vara den bästa snutserien genom tiderna.Yes! Tycker också att det ser bra ut. Synd att HBO bara släpper ett avsnitt i veckan.
Hade helt missat The Wire men är inne på säsong 3 nu. Kan verkligen rekommenderas för!
Jag har förstått det nuThe Wire kan vara den bästa snutserien genom tiderna.
Planerar att se den, ska bara bli klar med The WireVinyl! Scorsese och Jagger, musikbranschen på 70-talet med Wolf of Wall street stuket. En 2 timmars pilot än så länge. Inget revolutionerande men med en jäkligt härlig känsla.
Planerar att se den, ska bara bli klar med The Wire
Ser även om Modern Family på Netflix från säsong 1. Kul om man gillar den typen av humor
03.00 släpps det idag, den stora frågan är ifall man skippa morgonmötet imorgon.Idag.... säsongstart av GOT...
Säsong 1 var riktigt bra, men säsong 2 kom igång först på slutet tyckte jag, för mycket gnäll och kärleks trams.Daredevil, mycket bra...
Den tar sig efter några avsnitt, ska börja på säsong 2 framöver, kan rekommenderasVad säger ni om Gomorra? Tänkte börja kolla på den nu ikväll.
Jag tycker den var bra. Sätt en säsong bara, ere nytt på g eller finns det redan s02 ?Vad säger ni om Gomorra? Tänkte börja kolla på den nu ikväll.
Säsong två hade premiär för en vecka sen så tänkte kolla säsong ett. Har bara sett filmen.Jag tycker den var bra. Sätt en säsong bara, ere nytt på g eller finns det redan s02 ?
Jag gillade säsong 1 som fan! Skön miljö och kul att se något som inte är från staterna tycker jag.Vad säger ni om Gomorra? Tänkte börja kolla på den nu ikväll.
Jag gillade säsong 1 som fan! Skön miljö och kul att se något som inte är från staterna tycker jag.
Tänkte snart börja med tvåan...
Åh det blir bara bättre!Såg de första 2 avsnitten av säsong 1 nu ikväll. Tyckte det var riktigt bra!