Mech David
Basic
Cowboy bebop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte Narcos var sevärt men inte episkt bra som vissa tycker. The Wire och Sopranos är ju i en klass för sig och Narcos är inte i närheten.Är själv inne på trooor avsnitt 8 av Narcos och måste säga att jag inte är lika såld som alla andra verkar vara? Helt klart sevärd men tycker inte det finns någon karaktär som verkligen griper en.
Bra helt klart men håller helt klart klassisker som The Wire och Sopranos högre eller vad säger ni?
Påtal om pinsamt, "Hallo ladies", där har vi en serie som är uppbyggd av pinsamma stunder. Stephen merchant är helt briljant i sin roll som Stuart!Komediserier jag tycker är bra som så många inte har koll på är:
Its always sunny in Philadelphia
Trailer park boys
Ganska pinsamma så det blir jobbigt ibland
Diggar netflix hårt och har ett antal serier på g där.
House of cards - Awsome drama/politik/thriller. Otroligt snyggt gjort.
Bloodline - drama/thriller. Igen snyggt gjord, fantastiska scener, hög spänning.
Sense8 - action/drama/thriller typ, riktigt häftigt koncept. Mycket spännande.
Better Call Saul - Spin off från Breaking bad. Kul och intressant dromedy.
Narcos - Just börjat se men otroligt cool serie. knark-krig osv.
Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Sjuk komedi fortsättning på en mycket äldre film med liknande titel.
Orange is the New Black - väl sambons favorit mest, men kul att se, vissa säsonger bättre än andra.
Sen några som jag är väldigt nyfiken på.
Jessica Jones
Unbreakable Kimmy Schmidt
The Fall
Marco Polo
Daredevil
Överlag tycker jag Netflix egna produktioner är av mycket hög klass, bildmässigt, skådespelare, manuskript och till och med musiken är grym.
Orkar inte kolla igenom tråden för att kolla om dessa är nämnda, så here goes!
Power
Ray Donovan
The Cleaner (halvt)
The Wire
Weeds
Juste fan! Lite orten över alla seriernaGilla samma grejer! The Shield och Oz ska vara med sen är listan komplett.
Ja, ta bara Katie Holmes och Ian McShane Fantastiskt bra säsong för övrigt.Måste slå ett slag för serien Ray Donovan, som inte fått speciellt mycket media men som kryllar av begåvade skådisar.
Ja, ta bara Katie Holmes och Ian McShane Fantastiskt bra säsong för övrigt.
Den är verkligen bra och saftig cliff hanger/twist på slutet av säsongen!Jag såg första avsnittet av serien "Gomorra". Riktigt bra och potential!
http://www.imdb.com/title/tt2049116/?ref_=fn_al_tt_5
Jag såg första avsnittet av serien "Gomorra". Riktigt bra och potential!
http://www.imdb.com/title/tt2049116/?ref_=fn_al_tt_5