• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på tv-serie

Här hade jag ju hoppats att skriva Welcome to Derry men inte efter första avsnittet… 🙃

Istället kan jag rekommendera Only murders in the building. Trivsam serie som blir bättre och bättre ju mer den fortgår.

Här hade jag ju hoppats att skriva Welcome to Derry men inte efter första avsnittet… 🙃

Istället kan jag rekommendera Only murders in the building. Trivsam serie som blir bättre och bättre ju mer den fortgår.

Efter att ha sett fler så tycker jag serien växte, ändå väl värd se hittills 👌🏻

Sen gissar jag iof alla redan sett stranger things men ändå, ska inte spoila något men ca en månad (26/12) får gärna gå fort 👀

Bara ett avsnitt kvar av den här höjdaren ... :nailbiting:
TV-serie.jpg

Sen på pucken men Shōgun!
Riktigt vass serie, så vass så att det blir en fortsättning:

Shōgun is officially returning for Season 2, picking up 10 years after Season 1, with Hiroyuki Sanada (Toranaga) and Cosmo Jarvis (Blackthorne) returning, production starting January 2026 in Vancouver, and an expected release around 2027 or 2028, despite being initially planned as a limited series”

Tillbaka
Topp