Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wtf!!! Kollar med frugan nu.Bad Thoughts, Netflix.
Uppfriskande hög kränkbarhetsfaktor.
Här hade jag ju hoppats att skriva Welcome to Derry men inte efter första avsnittet…
Istället kan jag rekommendera Only murders in the building. Trivsam serie som blir bättre och bättre ju mer den fortgår.
Blev klar med den i helgen! 10/10 recommend!The Chair Company HBO
Instämmer!Zero Zero Zero är bland det bästa jag sett.![]()
Kan tipsa om McMafia som är liknande och baserad på en fackbok om den globala organiserade brottsligheten och hur den har infiltrerat den legitima ekonomin. Vet tyvärr inte var man kan se den idag.Zero Zero Zero är bland det bästa jag sett.![]()
Försök leta, fanns på HBO när den kom men nu försvunnenInstämmer!
Måste se om den, finns den tillgänglig nånstans nu?
Tråden är väl tänkt att tipsa om serier, inte att man ska dra sina favoriter som inte längre finns?Försök leta, fanns på HBO när den kom men nu försvunnen
Sant! Verkar som den finns på primeTråden är väl tänkt att tipsa om serier, inte att man ska dra sina favoriter som inte längre finns?
Stort tack! Låter superintressant!Kan tipsa om McMafia som är liknande och baserad på en fackbok om den globala organiserade brottsligheten och hur den har infiltrerat den legitima ekonomin. Vet tyvärr inte var man kan se den idag.
Jag gillade den som fan. Sen är ju ett tips att först se filmen The Gentleman så man får en större helhetsbild och förståelse för serien.Grym "actionkomedi". Väldigt brittisk ...
![]()
Den är svinbra! Och när man är igång kan man ju med fördel se om snatch o "lock stock and..." och kanske ett par till av hans tidigare alster.Jag gillade den som fan. Sen är ju ett tips att först se filmen The Gentleman så man får en större helhetsbild och förståelse för serien.
Riktigt vass serie, så vass så att det blir en fortsättning:Sen på pucken men Shōgun!
Säsong 1 var wunderbar!!Äntligen dags för säsong 2 av Fallout
![]()
Håller med , 2:a ska bli spännande eSäsong 1 var wunderbar!!