Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl sett Klovn?Eftersom jag precis blev färdig med Curb...
...här kommer ett par tips på att effektivt döda 25 minuter utan att behöva investera sig särskilt mycket:
Parks and Recreation
The Office US
Seinfeld
Modern Family
Curb Your Enthusiasm
Utifrån sett så är väl Modern Family kanske mest mellanmjölk, men den är stundtals helt briljant och väl värd ett försök.
Honorable mentions är väl kanske Friends, med nån slags rosenfärgade nostalgiglasögon, och It's Always Sunny in Philadelphia.
I fallet med både Curb och It's Always Sunny blir det så otroligt uppenbart att de har sänts under väldigt lång tid. De första säsongerna innehåller absolut sånt som jag inte tror att ens Larry David vågat pitcha för sändning numera.
Schitt's Creek är skönaste söndagsserien.Nya lunchserien har blivit Schitt’s Creek på Netflix, perfekt innan hundpromenaden.
Sen har jag även kollat en säsong av The Rookie på samma streamingtjänst.
Haha, ja jag gillar den, tog den på måfå faktiskt efter att ha kollat Brooklyn 99 för andra gången.Schitt's Creek är skönaste söndagsserien.
vet du vart de senare säsongerna är tillgängliga?Haha ok![]()
Yes and no.Du har väl sett Klovn?
Filmerna är bra särskilt första men serien är sjuk. Apple och Pluto har alla säsonger.Yes and no.
Har sett (några av?) filmerna.
Efter det så tänkte jag se serien, men hittade ingenstans att göra det. Åtminstone inte när det begav sig.
Kanske läge att göra ett nytt försök?
Tydligen finns alla på SkyShowTime nuvet du vart de senare säsongerna är tillgängliga?
hmm säker ?Squid game S3 släpps tydligen på fredag![]()
Säker och säker vet jag inte. Jag är ju inte beslutsfattare på Netflix eller så. Förutsatte bara att Marcus Oscarsson inte for med osanning…hmm säker ?
Svensk Netflix också ?
NiceSäker och säker vet jag inte. Jag är ju inte beslutsfattare på Netflix eller så. Förutsatte bara att Marcus Oscarsson inte for med osanning…
![]()
![]()
Jag har ju den via tele2, men där hittar jag den inte. Man kanske bara har någon lightversion i abonnemanget?Tydligen finns alla på SkyShowTime nu
Du kommer inte åt tjänsten via vanlig login då?Jag har ju den via tele2, men där hittar jag den inte. Man kanske bara har någon lightversion i abonnemanget?
Tele2 är sämst. Den kommer upp om man söker på svenska - Falsk identitet.Jag har ju den via tele2, men där hittar jag den inte. Man kanske bara har någon lightversion i abonnemanget?