BurnAllTheBabies
Basic
Köpte precis hem en keepall 60 för att ha som allround. Ska komplettera med en smidig skolväska men jag är supernöjd =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mismo, filson, saddleback leather, palmgrens och slutligen - Böle
Förihelvete!! Women's lifestyle collection!!! Eller är den till sambon?;-)Fin! Du skulle inte kunna bjuda på egentagna bilder?
Vad tror ni om ''Barbour Leather Medium Travel Explorer Bag''? Någon som är har klämt på en?
Går att hitta för 238 pund - https://www.outdoorandcountry.co.uk/Barbour-Leather-Medium-Travel-Explorer.html
Mått:
Bredd 46
Djup 30
Höjd 30
Volym [l] 41
Fast Böle har väl inga Weekendbags?
Om man inte beställer nåt bespoke då.
Misstänker att en sån beställning dock skulle vara fantastisk. Och fullkomligt vansinnigt kostsam.
Använder Mulberry Piccadilly o LV KeepallDå prylar överlag verkar vara poppis bland medlemmarna här (föga oväntat kanske) så tänkte jag höra om någon har ett bra tips då jag är ute efter en weekendbag. Önskar något liknande tex LV Keepall 55 men då den är fullständigt anskrämlig i sin logodesign går den ju tyvärr bort men som sagt modell och strl är vad jag söker.
Så tips på en brun diskret väska i läder av god kvalitet mottages tacksamt!
Vintage92
Ledsen för dålig kvalitet på bilderna, iPad var enklast tillgänglig.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hur mycket får du i den där ungefär, går det i ett par byxor, 2 skjortor, necessär och en kavaj/tröja?
Mismo, filson, saddleback leather, palmgrens och slutligen - Böle
Fan Böle... Det är väl ingen som lägger 50 lök på en weekend bag..?
Fan Rolex, det är väl ingen som lägger 150 lök på en klocka..?
Jävlar i helvete va du va snabb där. Tyckte jag hann dra en edit.
Jag kan inte motivera det, men tycker ändå det är skillnad
Polsk attachéväska är helt klart underskattad!!
Riktig underdog när det gäller väskryckare om inte innehållet ser ut att vara flytande.Polsk attachéväska är helt klart underskattad!!
Böle är så jävla värt jämfört med mycket annat som droppats i tråden. Helt magnifika produkter, material och koncept. Men - å andra sidan - är det betydligt färre som kommer att förstå hur jävla blôsig man är, om man tycker det är viktigt.
Stämmer bra, Speedy är mer en damväska (frugan har en)En fundering, då jag inte sett någon "live" är LV speedy väskan mer åt det kvinnliga hållet än ex keepall? namnet sitter ju för övrigt som en smäck för en klockintresserad
Det är säkert fin kvalitet på Böle. Men att en ryggsäck i skinn kostar ca 70 000 kr (7500 Euro) funkar inte för mig. Det handlar inte om att ha råd etc utan det är i mina ögon respektlöst hanterande av pengar att betala det. Inte ens om jag vore miljardär många gånger om skulle jag betala det. Vill andra göra det så står det dem givetvis fritt, men det är inget för mig. "Som att få 25 där bak" som jag hörde någon på spårvagnen uttrycka sig för ett tag sedan.
LV funkar ju fint i tanken med historia, kvalité och hela den biten men irl blir det lite