Ingeröd
Basic
Tycker denna LV väska som finns hos Herr Judit är fin! Inte så ''skrikigt''
Gick faktiskt och köpte den där idag... Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker denna LV väska som finns hos Herr Judit är fin! Inte så ''skrikigt''
Hur upplever du Sandqvist i storlek, kikat på nätet och där känns de ganska höga och klumpiga?
Jag kör bara med en enkel, svart Sandqvist. Måste vara som att ha en Ica-kasse i jämförelse med allt annat här i tråden.
Var hittade du den?Klickade precis hem den här. Gillar den lite nertonade stilen.
Bumpar lite fräckt. Kikar på lite LV-keepalls på Ebay, och ser en hel del som säljs för ca 2,7kkr, vilket känns misstänksamt billigt. Bör man undvika att handla därifrån, eller kostar de däromkring begagnade? Tänker ex. på denna 45a, för 2400 SEK, som ser ut att vara i ett väldigt bra skick:
http://www.ebay.co.uk/itm/Authentic...725?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item1c4660af3d
klart det går att köpa vintage. Just den där såg lite konstig ut inuti dock. Troligtvis ej orignallining?
Jag säger Clipper
Kanske stämmer att den såg konstig ut, men alla 45or verkar ligga däromkring i pris, vilket känns förvånansvärt billigt. Men det kanske inte är en så attraktiv storlek?
Kanske stämmer att den såg konstig ut, men alla 45or verkar ligga däromkring i pris, vilket känns förvånansvärt billigt. Men det kanske inte är en så attraktiv storlek?
Hur mycket får plats i den? Har du möjlighet att ta några riktga bilder? Är sugen på att beställa en men den känns lite för smal...
Den är större än vad man upplever på produktbilderna. Botten är c:a 20 cm bred men väskan är ganska mjuk så fullpackad är den nog det dubbla på bredaste stället.Hur mycket får plats i den? Har du möjlighet att ta några riktga bilder? Är sugen på att beställa en men den känns lite för smal...
Ett mer rimligt prissatt alternativ i skinn är Oppermans Hanbury för £300. Skinnet kommer från Svenska Tärnsjö Garveri.
http://www.oppermann-london.com/products/hanbury-chocolate
Och ja, den finns i svart också för er som fortfarande tycker att brunt är för tjejer...
Okej! Tror jag beställer enDen är större än vad man upplever på produktbilderna. Botten är c:a 20 cm bred men väskan är ganska mjuk så fullpackad är den nog det dubbla på bredaste stället.
Okej! Tror jag beställer en
Blev alltså ingen Qwstion?Trött på all skit väskor nu! Nu har ja bestämt mig för att köpa en Keepall eller Clipper. För och nackdelar för respektive modell eller är det sak samma?
Blev alltså ingen Qwstion?
Bara jag som kör en i hårdplast på hjul MED släphandtag?
Ah. Jag har en samsonite, typ som en resegarderob. Går att veckla ut och hänga. Plats för kostym/ skjorta och lite underkläder. Inte snygg men praktisk.Jag gör också fortfarande det men som sagt avsikten är att uppgradera och ha en när det bara är "över natten" resa som sker. Reser man längre gillar jag min på hjul då det kan bli tungt att bära på.
Men den känns lite overkill när man bara packat ner en skjorta, necessär och någon bok tex.