Kanske inte för alla men börjar verkligen gilla quantum duffel efter att ha släpat runt på den hela veckan. Laptop- och skofack är underskattat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Auffffff, finns fler utföranden?![]()
![]()
Kunde inte låta bli att slå till på den limiterade duffel bagen när jag rest jorden runt med de vanliga
Bara ett utförande, 900 exemplar globalt som del av deras 40 årsjubileum av duffeln. https://www.thenorthface.com/sv-se/...ffel-specialutgava-NF0A8GU5?color=JK3&size=OSAuffffff, finns fler utföranden?
Hur är kvaliten? Ser stor ut på produktbilderna!![]()
![]()
Kunde inte låta bli att slå till på den limiterade duffel bagen när jag rest jorden runt med de vanliga
Marknaden har lyckats väl med att få kunderna att flytta fokus från kvalité till märke.Bättre pris här: https://www.careofcarl.se/sv/the-north-face-anniversary-base-camp-duffel-leather-black
Sen att ta nästan 7 papp för en väska som är tillverkad i Vietnam..
Hur är väskan? Jag har kikat på Palissy då jag insett att jag behöver (vill ha) en väska som är mindre än min JohnHenric Como för en arbetsresor som endast är en natt.Några bilder på Carl Friedrik Palissy som jag köpte på Black Friday rean. Mindre orange ton än bilderna på nätet, men bara till fördel i mitt tycke.
En planerad resa blev inställd, så invigningen får vänta.
@erssonnn
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur är väskan? Jag har kikat på Palissy då jag insett att jag behöver (vill ha) en väska som är mindre än min JohnHenric Como för en arbetsresor som endast är en natt.
Funktioner jag är ute efter är ett par smarta fack för mobil, sladdar och laptop samtidigt som jag kan packa ett ombyte.
Mörkbrun läder eller canvas i brunt, grönt eller blått funkar också.