• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Automatic III (T065.430.22.031.00) *** SÅLD ***

Nic

Rolex
2-Faktor
Tissot Automatic III (T065.430.22.031.00). Diamater 40mm, höjd 10mm, luggbredd 18mm.
Har kommit fram till att jag inte är nån stor fantast av guld, därför får denna lämna. Ett fåtal hairlines på länken som är i väldigt bra skick. Fin boett med två ytterst små dings som knappt är synliga vid kl 6 som jag försökt att fånga på en av bilderna. Glaset är helt repfritt. Klockan kommer på länk, skickar med läderbandet som förekommer på bilderna med. Sist jag uppmätte tidsavikelsen rörde det sig om ca +5 sek/dag. Byter datum på sekunden.

Lite info om klockan:
- Automatiskt verk ETA 2836-2
- Guldplätering/stål
- Viklås
- Safirglas
- Vattentät upp till 30 meter
- Fullset (box, cert, manual)

Köpt från auktoriserad återförsäljare i oktober 2014. Nypris 5 200 kr, säljes för 2 900 kr NU 2 500 kr!

Byten: Är inte omöjlig, kom med förslag får vi se (men inget gammalt mög…).
Frakt: Klockan finns i Söderhamn om du har vägarna förbi, annars skickar jag den med Rek:ad frakt på min bekostnad.
Betalning: Swish eller banköverföring.
Retur: Ingen retur då klockan fortfarande är under garanti.
Referenser: Har inte hunnit göra så många affärer på forumet men här finns några referenser.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp