Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du, det kommer bli sexigt! Jag har uppskattat designen väldigt mycket men har känt att den är lite för stor för sitt vintage doftande utseende. 40mm bärs ju även större på integrerad länk IMO.Ser ut som att Tissot har planerna att släppa PRX;en i 36mm någon gång inom snar framtid
Exakt Låter som ett potentiellt givet köp direkt om den sitter som en smäck på handleden ("another one... ")Men du, det kommer bli sexigt! Jag har uppskattat designen väldigt mycket men har känt att den är lite för stor för sitt vintage doftande utseende. 40mm bärs ju även större på integrerad länk IMO.
Jag har också hört ryktet tidigare. Dock sa det ryktet att det skulle vara en i guld. Om det betyder guld+stenar eller bara guldboett och länk vet jag inte. Men visst vore det trevligt om den kom i 36 och i åtminstone samma utbud som nuvarande.Exakt Låter som ett potentiellt givet köp direkt om den sitter som en smäck på handleden ("another one... ")
Fasen, hittade denna ref på webben! Tissot Janeiro från 1996, 37mm. Är på jakt efter en oldschoolkool tele/tachy och denna har ju allt Synd bara att den är en 40-50 år för ny Bifogar bilder för det är alltid roligt
37mm, 12mm hög, 45mm lug2lug. Tänk om alla kunde göra reissues i dessa "rätta" storlekarJäkligt trevlig ändå och med 37mm blir det ju fortfarande en fin vintagekänsla.
37mm, 12mm hög, 45mm lug2lug. Tänk om alla kunde göra reissues i dessa "rätta" storlekar
Och manuell Plus att det är väl nästan någon typ av step-case, men det kanske inte riktigt kvalificerar sig som det.
Det är en riktigt trevlig klocka Jag hade en för 6-7 år sedan som såldes på blocket. Dom är lite svårfångade och börjar bli ganska dyra nu. Har för mig den låg på hissnande 10K då…Fasen, hittade denna ref på webben! Tissot Janeiro från 1996, 37mm. Är på jakt efter en oldschoolkool tele/tachy och denna har ju allt Synd bara att den är en 40-50 år för ny Bifogar bilder för det är alltid roligt
C24 tar 30k+ nu Det var bättre förrDet är en riktigt trevlig klocka Jag hade en för 6-7 år sedan som såldes på blocket. Dom är lite svårfångade och börjar bli ganska dyra nu. Har för mig den låg på hissnande 10K då…
C24 tar 30k+ nu Det var bättre förr
Haha, ja eller så ska man lära sig att hålla i vissa klockor… Men det är ok, vi var klara med varandraC24 tar 30k+ nu Det var bättre förr
Visst är det så! Har en radium-mög på ingång, hoppas den kan stilla mina behov. Annars har jag nu fått ytterligare en klocka på villhöver listan...Från 1996 börjar det ju nästan bli vintage också
Det eviga dilemmatHaha, ja eller så ska man lära sig att hålla i vissa klockor… Men det är ok, vi var klara med varandra
Härlig! Tim- och minutvisarna i svärdstil och lollipopsekunden påminner om en Certinadykare jag har. Är väldigt svag för dessa visare. Aldrig sett denna modell. Kan man få lite mer info? Årtal? Ref?Vintage submariner idag
Tackar, finns all info här:Härlig! Tim- och minutvisarna i svärdstil och lollipopsekunden påminner om en Certinadykare jag har. Är väldigt svag för dessa visare. Aldrig sett denna modell. Kan man få lite mer info? Årtal? Ref?
snacka om ´80 tals vibe när den är i helguldLiten på G.
Ja, jag är inte man nog att bära upp en klocka helt i guld, den saken är säker. Det lirar inte alls med min personlighet och klädstil. Men jag är väldigt sugen på en liten PRX i borstat stål och svart tavla! Hoppas!snacka om ´80 tals vibe när den är i helguld
*precis som jag misstänkte lanseras den som en dammodell i 35mm
hoppet är det sista som överger en Om man tittar på utbudet av T-My lady som motsvarar Gentleman finns ju några i enklare utförande. Kanske blir det liknande nu?Ja, jag är inte man nog att bära upp en klocka helt i guld, den saken är säker. Det lirar inte alls med min personlighet och klädstil. Men jag är väldigt sugen på en liten PRX i borstat stål och svart tavla! Hoppas!
Verkar komma en ny PRX i 40mm med bezel i 18k. Som nämnts verkar även en 35mm Quartz i gulguld (pvd) att vara på G. Kul om ryktet att 35-36mm är på väg stämmer. och att de släpper ett gäng varianter framöver. Helt rimlig utveckling av linjen