joakimlundberg
Basic
Yes men de är ju urtavlan på 40mm som är fett snygg också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe jo det håller jag med om! Då är det bara att vänta tills i sommar eller när det nu blir när 35an släpps i automatversion.Yes men de är ju urtavlan på 40mm som är fett snygg också
Yes kika lite längre bak i tråden så ser du bilder m.m.Är de så? kanske man gör istället tack!
Så de är 100% säkert?Yes kika lite längre bak i tråden så ser du bilder m.m.
Yes! Det låg uppe en video på den på youtube tidigare men den verkar nedtagen nu.Så de är 100% säkert?
Riktigt fin! Kikade på den också. Det var dem emellan men i slutändan tror jag 35mm kommer bli för litet på 19 cm handled.. bomba gärna med lite wristshots!Fick hem en prx 35mm i veckan, är riktigt med storleken och finishen
Tror faktiskt också att 35 blir pietet på 19cm har typ 15 själv så va ”tvungen” att välja den mindre. Men ville också ha quartzRiktigt fin! Kikade på den också. Det var dem emellan men i slutändan tror jag 35mm kommer bli för litet på 19 cm handled.. bomba gärna med lite wristshots!
Snyggt35mm på 19cm håndledd. 35mm er nok når det er «gull», men litt lite for stål.
Självklart 35. Har man inte stora armar eller gillar större klockor så blir 40 fel. Den upplevs mkt större än en standard 40mm dykare.Skulle behöva lite råd PRX, 35mm eller 40? gillar små klockor vad tycker ni?
Hejsan allihopa!
Har spontanköpt en Tissot på auktion som listades som ’military issued’.
Har väldigt lite info om klockan men nyfiken om någon kunnig här vet mer eller hur man kan ta reda på mer?
Det jag är mest nyfiken på är referens, ålder samt om den utfärdats militärt, till vilket lands försvarsmakt.
Info:
Cal. ST-96-4, 17 jewls. Manuell.
Diameter: 45,5mm.
Bilder:
Denna kan väl inte heller vara riktig?
Utdraget föremål - Auctionet
Auctionet har nätauktioner med inredning, design, konst och vardagsantikviteter. Vi samlar Europas auktionshus. Bjud på auktion idag.auctionet.com
Det där är ingen Tissot. Skulle tro att inte ens boetten kommer från en Tissot. Returnera och låt inte auktionsfirman tvinga dig att betala frakt i någon riktning.Hejsan allihopa!
Har spontanköpt en Tissot på auktion som listades som ’military issued’.
Har väldigt lite info om klockan men nyfiken om någon kunnig här vet mer eller hur man kan ta reda på mer?
Det jag är mest nyfiken på är referens, ålder samt om den utfärdats militärt, till vilket lands försvarsmakt.
Info:
Cal. ST-96-4, 17 jewls. Manuell.
Diameter: 45,5mm.
Bilder:
Angående din fråga är jag inte säker på om någon specifikt har testat Tissots mesharmband på Visodate-modellen, men generellt sett kan mesharmband vara ett utmärkt val för klockor.armbandsur som Visodate. De är bekväma att bära och kan ge ett unikt utseende som kompletterar klockans elegans.Inleder oblygt själv tråden genom att fråga om det finns någon som testat Tissots egna mesh till Visodate?
Hittade den här artikeln och blev lite sugen på att testa till min med vit tavla. Kan det vara något?
http://www.gmtminusfive.com/tissot-visodate-milanais/
Bilder från artikeln:
Hur är kvaliteten?Nya gummit
Så som jag fattat det verkar de komma först efter sommaren. De automatiska 35mm-varianterna alltså.Riktigt sugen på en PRX, någon som vet om det är värt att vänta på sommarens nyheter?
Vad jag har hittat är det bara två 35mm automatiskta som kommer, någon som har något annat?
Grymt snygg färg på urtavlan
Hade också velat sett att det dyker upp ett gummiband till 35an snartHej!
Nån som vet om det finns alternativa band till en prx 35mm?
Länken är bra men är kul att kunna byta
Fin!!!! Vad är det för storlek?Sjöstjärnan fick hänga med och hälsa på sina polare idag