• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tissot-tråden

Grönt är skönt 😍
IMG_2836.jpeg

Det tycker jag inte. Midcase är frtf samma som kvartsen skulle jag tro. Bygger möjligtvis lite mer under och möjligtvis att glasringen är något tjockare. Inget dock som jag upplever som negativt. Tvärtom tycker jag den känns mer solid.
IMG_2857.jpeg
IMG_2858.jpeg
Grymt, ser ju kalas ut! Kommer garanterat bli en sån framöver, men ska hålla utkik efter andra tavlor, tror jag.

Va!?!? Har prx auto äntligen kommit i 35 med waffle dial? Hur kunde man missa det. Riktigt fin passform på er som har hunnit köpa. Låter som att de inte har dykt upp i butik på bred front?

Rekommenderas. Ska vad jag förstått komma i svart, blå, grön och pärlemor (mop). Tror att just mop kan bli riktigt schysst med denna strukturen på tavlan.
MoP blir nog perfekt! Gillar den isblå 40mm, så kan tänka mig att MoP kan spela i samma liga.
Va!?!? Har prx auto äntligen kommit i 35 med waffle dial? Hur kunde man missa det. Riktigt fin passform på er som har hunnit köpa. Låter som att de inte har dykt upp i butik på bred front?
Mja, några handlare har fått in den tidigt. Finns inte ens på Tissots hemsida än...

MoP blir nog perfekt! Gillar den isblå 40mm, så kan tänka mig att MoP kan spela i samma liga.

Mja, några handlare har fått in den tidigt. Finns inte ens på Tissots hemsida än...
Faktiskt märkligt att man sett 0 PR kring detta från Tissots officiella kanaler, speciellt med tanke på mängden som ändå har nått handlare...

Tillbaka
Topp