Haha hojta om den skaver och du vill bli av med den..Japp, på min handled Nej men har faktiskt ingen aning. Skulle väl vara om typ Magnussons eller Jarl har fått in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha hojta om den skaver och du vill bli av med den..Japp, på min handled Nej men har faktiskt ingen aning. Skulle väl vara om typ Magnussons eller Jarl har fått in.
Jag frågade två handlare i Stockholmsområdet tidigare i veckan och båda sa att det skulle komma in klockor under nästa vecka. De kanske börjar dyka upp på bred front?Någon som vet om den automatiska 35mm PRXen finns någonstans i Göteborg?
Tissot is killing it!Finns nu i butik!
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 Västerås · Vasagatan 13
Box 20, 721 03 Västerås
Tel: +46 (0)21-13 02 12
Exklusiva Klockor | Auktoriserad återförsäljare | Nymans Ur 1851
Grymt släpp. Tissot gör mycket rätt nu. Inte riktigt min boettdesign men annars en grym klocka.Nya sommarklockor från Tissot. Glad design.
Här finns mer info: https://timeandtidewatches.com/tiss...eral-with-a-new-forged-carbon-case-live-pics/
Så här ser originalet ut
Och t.o.m. på natten är den färgglad.
På tiden! Kul! Lär väl inte komma nu, men tummarna hålls (som jag nämnt 100 gånger i tråden..) för en helguldare.”You asked, we delivered. 13.06.2023”
Äntligen! Hallelujah!”You asked, we delivered. 13.06.2023”
@ERIKSON URHANDEL har dem nu på sin hemsida.På tiden! Kul! Lär väl inte komma nu, men tummarna hålls (som jag nämnt 100 gånger i tråden..) för en helguldare.
Får se om det där är samtliga modeller då. Om så är fallet så fortsätter tummarna att hållas inför framtiden.
Enl ADn så är det alla färger som kommer nu. Kommer säkert komma fler senare. En i ”guld” tror jag dock inte är sannolikt.Får se om det där är samtliga modeller då. Om så är fallet så fortsätter tummarna att hållas inför framtiden.
Spännande med pärlemor!
Förstår! Varför tror du inte det? Så osannolikt är det väl inte iom de tidigare Quartz-varianterna i guld?Enl ADn så är det alla färger som kommer nu. Kommer säkert komma fler senare. En i ”guld” tror jag dock inte är sannolikt.
plockade på mig en blå i 40 mm igår, lite stor men jag har sen tidigare 35 i kvarts och den kändes galet för liten.Ooooof! Ja, tack!
Foto från Monochrome.
Helt klart! Har min gröna 35mm-quartzare på handleden i skrivande stund. Perfekt storlek för mig!plockade på mig en blå i 40 mm igår, lite stor men jag har sen tidigare 35 i kvarts och den kändes galet för liten.
överlag en helt galet lyckad modellserie som tissot klämt ur sig.
Jag är grymt nöjda med nya 35an. Tycker den bärs bättre än kvartsen iom mer tyngd och lite mer höjd. Rekommenderar att testa den när den kommer in i butikerna.plockade på mig en blå i 40 mm igår, lite stor men jag har sen tidigare 35 i kvarts och den kändes galet för liten.
överlag en helt galet lyckad modellserie som tissot klämt ur sig.
Man ska aldrig säga aldrig men den modellen känns lite mer nischad.Förstår! Varför tror du inte det? Så osannolikt är det väl inte iom de tidigare Quartz-varianterna i guld?
Så är det ju! Jag kommer fortsätta hoppas iaf. Samtidigt så ser ju de andra ser ju sjukt schyssta ut med, så får ju se hur länge man kan hålla sig hehe.Jag är grymt nöjda med nya 35an. Tycker den bärs bättre än kvartsen iom mer tyngd och lite mer höjd. Rekommenderar att testa den när den kommer in i butikerna.
Man ska aldrig säga aldrig men den modellen känns lite mer nischad.
inte så många som fått ännu.Var precis på Magnussons ur i Göteborg och de hade inte fått in några 35mm P80.
Konstigt då de står som officiella återförsäljare på Tissots hemsida.
De pratade fortf om att de skulle komma i juli-augusti.
De pratade om att de kanske får in senare idag, men då de inte visste om releasen så känns det inte helt troligt?inte så många som fått ännu.
Hoppas kan man ju alltidDe pratade om att de kanske får in senare idag, men då de inte visste om releasen så känns det inte helt troligt?
Känner att jag missat något här men var det inte release idag på denna?Min 35mm quartz får ingen tid nu när jag har den med powermatic-verket. Utöver något mer stabil känsla gör ju urtavlan med sin struktur att upplevelsen är trevligare.
Vissa AD verkar ha fått den i förväg. Jag köpte min för två veckor sedan.Känner att jag missat något här men var det inte release idag på denna?
Tack för info. Ser riktigt bra ut. Klockren sommarklocka (förutsätter att den har samma wr som 40mm?)Vissa AD verkar ha fått den i förväg. Jag köpte min för två veckor sedan.
Stämmer, allt är samma. En fördel med 35an är att datumfönstret hamnar mycket bättre på urtavlan.Tack för info. Ser riktigt bra ut. Klockren sommarklocka (förutsätter att den har samma wr som 40mm?)
Kommer behöva en sådanStämmer, allt är samma. En fördel med 35an är att datumfönstret hamnar mycket bättre på urtavlan.